Advertisement

Egykor bűnöző volt, de jó útra tér és gépkezelő lesz a Hadley's Hopeon, ahol a Daihotai Tractorokat javítja. Balszerencséjére 2179-ben is a kolónián van, mikor a alienek megjelennek és megkezdik a telepesek kiirtását. Lupo túlélők egy csoportjával elrejtőzik, hozzáférésük van a kamerákhoz és bemondókhoz, így Lupo látja, hogy egy nap a garázsnál egy emberi páros tűnt fel. Jack Bates és Enzo Jaeger, szökésben lévő foglyok azok. Enzo egy régi barát, aki azért jött ide, mert úgy hiszi, hogy Lupo segíteni tudna az eltűnésben.

Fejvadászok és alienek

Lupo elmondja, hogy vigyázzanak, figyeljenek a sötétségre, bizonyosodjanak meg, hogy egyedül vannak, mert lehet már most veszélyben vannak. Jaeger kérdőre vonja barátját, hogy mi a fene történt itt. Lupo maga se tudja elmondani, de az biztos, hogy nem tud segíteni, azt se teheti meg, hogy beengedi őket magukhoz, mert lehet már most késő van, különben is sokkal biztonságosabb lenne ha inkább visszamennék a hajóhoz. A garázsba két új jövevény érkezik: a legendás fejvadász, Madison Voss és társa, Jex. A tűzharc garantált, Lupo hiába figyelmezteti őket, hogy máshol rendezzék ezt le, de már késő, két xenomorf tűnik fel, amik a fegyveresekre rontanak. A csetepaté után a bűnözők és alienek vérbe fagyva maradnak. Időközben az alienek utat találnak a telepesek menedékéhez, Vosst hidegen hagyta a telepesek segítségkérése, elvégre ez nem az ő baja. Végül a mészárlás hangját átveszi a csend, Lupo és társai szintén a többi telepes sorsára jutottak.

Előfordulás

Advertisement