Advertisement

A Hold elnevezése a 22. században. A United Americas más cégekkel és kormányokkal gyarmatosítja a Holdat és a Plymouth, illetve Olympia lesz az a két kolónia, amit az UA létrehoz. A Weyland-Yutani egyik fő székhelye a Sea of Tranquillity régióban található. A Hold egyfajta előretolt katonai állás is, ugyanis a Földre igyekvő hajók mindenképpen érintik. Bevett szokás, hogy adott hajókat tengerészgyalogosok mennek átvizsgálni, vagy éppenséggel űrvédelmi fegyverzettel radírozzák le, ha ellenséges szándékkal érkezik. Továbbá ha a Luna közelében találnak egy sodródó űrhajót, akkor arra bárki jogot formálhat, csak a kutatócsapatban kell lennie legalább egy katonának is, aki azért van jelen, hogy az esetleges katonai szférába eső adatokat megszerezze és azt a Holdon lévő HQ-nak adja át.

Az Idegen-Föld Háború során a Földről menekült emberek zöme a Holdra érkezik, hiszen közel van, míg a Gateway űrállomás színültig telik. Luna City esetében az Orson Masch Entertainment Industries feje, Orson Masch kerül vezetői pozícióba, a cég már a 2120-as években sokat tett, hogy a város egy pezsgő hely legyen, ahol korlátlan szórakozás folyik. A Háború miatt itt is megjelenik a letargia, senki se beszél az alienekről, akik pedig krónikus rémálmokban és fóbiában szenvednek, azok dr. Kaf klinikájára kerülnek. A pezsgő település egy álmos várossá válik, ami mérföldről-mérföldre folytatja a metodikus, csendes terraformálást. 5 év múlva majd a klinika páciensei lázadást hajtanak végre, hiszen a terápia során mindenkit valósághű álmokba kényszerítettek, ahonnan nincs ébredés, amíg az orvosok azt nem akarják. Páran ebbe bele is halnak, vagy megőrülnek, de vannak, akik több évnyi túlélési tapasztalattal emelkednek ki, akik nem félnek az alienektől, sőt, készek katonaként visszahódítani a Földet. Ez nagy szó, hiszen egyetlen holdon élő ember se ment még a Földre.

Luna kolónia

  • 2039-ben létesül és az emberiség első kolóniája lesz. Ismeretes úgy mint első Holdtelep vagy Holdbázis. Mérete kétszer akkora, mint a Gateway állomás (legalábbis még a 22. század végén).
  • Terraformálás: 2031 - 2039
  • Népesség: 4,270,000 fő (2093-ra)
  • Létrejött: 2039
  • Ipar: Nehézipar, bányászat és közlekedés
  • Fő nyersanyagok: helium-3, hidrogén, aluminum, szilícium, víz, oxigén

Sea of Tranquillity kolónia

  • Terraformálás: 2031 - 2039
  • Népesség: 2,200,000 (2093-ra)
  • Létrejött: 2041
  • Ipar: Könnyű ipar, kibernetika, biotech, védelem, bányászat.
  • Fő nyersanyagok: titánium, helium-3, hidrogén, alumínum, szilícium

A kolóniát később Tranquillity Base-re nevezik át. Itt található a Hold légelhárítása (ami pontosabban inkább űrelhárítás lenne), illetve a katonai közigazgatás is.

Galéria

Advertisement