FANDOM

EarthMoon

Átmérő:

3,474 km

Fontosabb helyek:

  • Sea of Tranquillity
A Hold elnevezése a 22. században. A United Americas más cégekkel és kormányokkal gyarmatosítja a Holdat. Plymouth és Olympia lesz az a két kolónia, amit az UA létrehoz. A Weyland-Yutani egyik fő székhelye a Sea of Tranquillity régióban található. A Hold egyfajta előretolt katonai állás is, ugyanis a Földre igyekvő hajók érintik. Bevett szokás, hogy adott hajókat tengerészgyalogosok mennek átvizsgálni, vagy éppenséggel űrvédelmi fegyverzettel radírozzák le, ha ellenséges szándékkal érkezik. Továbbá ha a Luna közelében találnak egy sodródó űrhajót, akkor arra bárki jogot formálhat, csak a kutatócsapatban kell lennie legalább egy katonának is, aki azért van jelen, hogy az esetleges katonai szférába eső adatokat megszerezze és azt a Holdon lévő HQ-nak adja át.

Luna kolónia

  • 2039-ben létesül és az emberiség első kolóniája lesz. Ismeretes úgy mint első Holdtelep vagy Holdbázis. Mérete kétszer akkora, mint a Gateway állomás (legalábbis még a 22. század végén).
  • Terraformálás: 2031 - 2039
  • Népesség: 4,270,000 fő (2093-ra)
  • Létrejött: 2039
  • Ipar: Nehézipar, bányászat és közlekedés
  • Fő nyersanyagok: helium-3, hidrogén, aluminum, szilícium, víz, oxigén

Sea of Tranquillity kolónia

  • Terraformálás: 2031 - 2039
  • Népesség: 2,200,000 (2093-ra)
  • Létrejött: 2041
  • Ipar: Könnyű ipar, kibernetika, biotech, védelem, bányászat.
  • Fő nyersanyagok: titánium, helium-3, hidrogén, alumínum, szilícium

A kolóniát később Tranquillity Base-re nevezik át. Itt található a Hold légelhárítása (ami pontosabban inkább űrelhárítás lenne), illetve a katonai közigazgatás is.

Galéria