FANDOM

Lucretia3

Faj:

Ember

Nem:

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Borgia Industries

Rang:

Vezér

Hunter Borgia lánya. Az anyját nem tudni, de valószínű hogy akkor születhetett, amikor Hunter a világot járta, hogy többet tudjon meg a predatorokról. Lucretia lesz később a Borgia Industries vezetője. A cég a predator technológiából készült eszközöket ad el. Lucretia elakarja adni MOTHER-t (a számítógépes rendszer, ami Neonopolist működteti), hogy az érte kapott pénzből elhagyja a várost és soha ne térjen vissza.

Gondok

2030-ban egyik banda vezére hal meg a másik után és lesz megnyúzva. Ez a cégnek rossz, mert nem tudják eladni a fegyvereket, amit a yautja technológiából készítettek. El Hongo felhívja ugyan Lucretiat, hogy védje meg őt, de csak a második hívásra küldi ki a The Machine Men nevű zsoldos csapatot (Viktor a csecsen a vezetőjük, aki Lucretia kedvese). Ők elpusztulnak, Hongo Lucretia utasítására a South Point Dockba menekül, ahol a cég titkos emberei dolgoznak. A biztonság erős, de ez nem akadály Scarfacenek, mert nemcsak megöli az őröket, hanem elpusztít egy hajónyi fontos rakományt és még megöli Hongot is.

Veszélyben

Lucretia dühös a hajó elvesztése miatt, de hamarosan menekülnie kell, mert a yautja megtámadja azt a depót, ahol Lucretia van. A támadás előtt egy Weyland Industries taggal tárgyaltak, ami sikeres volt, de a Weyland Industries emberét rövidesen megöli a yautja. A nő sikeresen elmenekül és a ragadozót elkapják a Monster Squad emberei. Lucretianak újból menekülnie kell, amikor Scarface kiszabadul és a nő után veti magát (Lucretia három testőrrel rendelkezik, de ők sem bírnak a yautjával). Lucretia egészen MOTHER-ig menekül, ahol rájön, hogy MOTHER nem gép, hanem ember, mégpedig Isabella Borgia. Lucretianak ez soknak bizonyul és apjához megy, aki ekkora már magát fél yautjává tette, Lucretiánál betel a pohár. Hunter egyetlen ütésével majdnem megöli lányát. A Weyland Industries a súlyos sérült Lucretiat teszi meg az új MOTHER-nek. Nem tudni, hogy meddig fog élni, mert Isabella is csak úgy maradt 100 évig életben, hogy predator vért fogyasztott, Lucretia esetében ez nem lehetséges.

Galéria

Előfordulás