Advertisement

Az Adelaide and Bombay Holdings Alliance századosa a 23. század közepe táján. A cég próbálja élve elfogni az Eloise nevű szintetikus-alien hibridet, hiszen hatalmas lehetőségek rejlenek benne. A szintetikus nő egy csapat leprással (akikben mellkasrobbantók vannak, de a betegség miatt nem fejlődtek teljesen ki) és jó pár aliennel utazik együtt rendszerről rendszerre, próbálva elbújni.

Bevetés[]

Hernandez hírt kap egy csapat menekültről az LK176-on, akikre illenek a személyleírások, ennek tudatában azon nyomban elindul az egységével. A bolygó trópusi környezete miatt számítható egyfajta kemény gerillaharc, ám a leprások vagy idegenek nem mutatkoznak. Vagy legalábbis nem úgy, ahogy arra a céges különítmény számít. Két leprásra lelnek fejjel lefele egy fára lógatva. Élnek, de a gégéjüket összezúzták, hogy ne tudjanak beszélni. Néhány fegyveres nekikezd leszedni őket, mikor a csapdát felállító személyek lecsapnak.

A predatorok felrobbantják azokat, akik a leprásokat szedték le, majd nekimennek a többieknek, a 9 fős egység rohamos tempóban kezd csökkenni. Az emberek elvétve tudnak csak tüzelni, egyszerűen esélyük sincs a harcra. Lotus már hallott eme fajról, a predatorokról, akik sportból ölnek embereket, de eddig azt hitte, hogy a veterán katonák kísértettörténetei, nem többek puszta fikcióknál.

A százados arcát egy boxer metszi fel és bal karja is eltörik, miközben egy komplett tárat ürít a féltucat vadász egyikébe. Hernandez mázlista: ő megölte a támadóját, de csapata teljesen megsemmisült. Ekkor jön rá, hogy a leprások nem nekik lettek csalinak szánva, hanem másnak. Eloise és alien hordája meglepetésszerűen csap le, gyorsan végezve két predatorral, a többit pedig menekülésre kényszerítik. Hernandez tökéletes helyzetbe kerül: Eloise neki háttal van, csupán egy lövés elég lenne, hogy átlője a gerincét, amivel lebéníthatja. Csakhogy Eloise gyorsan, követhetetlen mozdulattal megfordul és földre küldi a századost, de nem öli meg. Lotus őszintén megdöbben, hogy nem halt meg, sőt, célpontja lágy hangon közli, hogy adjon át egy üzenetet a cégnek.

Eloise megelégelte, hogy rendszerről rendszerre üldözik őt és népét. Ráadásul egy ideje a predatorok is elkezdték őt üldözni, egyszerűen nem tűri többé, hogy üldözött legyen, ha még egy csapatot küldenek utána, akkor háborút fog indítani, egy olyan háborút, amit a cégnek esélye se lesz megnyerni. Hernandez pedig hisz neki, ha erre kerülne sor, Eloise valóban nyerne.

A százados elhagyja a bolygót, később mindenről beszámol a cég bírósága előtt.

Felszerelés[]

  • Gépkarabély

Galéria[]

Előfordulás[]

Advertisement