FANDOM

LA
Kétség kívül az USA egyik leghíresebb városa (második legnagyobb), Kalifornia államban terül el, többek között a városban található Hollywood is. A 2012-es népszámlálás szerint 3 831 868 fő él itt, a bevándorlóknak köszönhetően pedig sokféle népcsoport megtalálható.

Alien-Föld Háború

Természetesen L.A. is az alien hordák áldozata lesz, a Föld visszavétele után a város újra emberek lakta lesz. Alienek viszont még előfordulnak a romok között, a rendőrség plasztikszalagokkal jelzi is a veszélyes területeket, épeszű ember nem is akar bemerészkedni oda. A város ekkor széttagolt, és lerombolt hely, 2213-ban is még egy füstölgő romhalmaz, a xenok fészkei még megtalálhatóak.

Tisztogatás

2210-ben a Kreatív Tehetség Ügynökség (az egyik legnépszerűbb szórakoztatóipari cég L.A.-ban) egyik irodaházát az alienek megtámadják. A jelentések szerint az épület robbanásában mindenki meghalt, valójában 10 férfi és 5 nő élve kerül az alienek fészkébe. Egy héttel később a 69. I.M.F. Szakasz bevetésre kerül a Hollywood Boulevard és a Vine kereszteződésnél, ahol az alinek fészkét számolják fel. A szakasz katonái itt találják meg az eltűnt ügynököket, akiken már nem tudnak segíteni, humánosan kivégzik őket. A fészket sikerül felszámolni, csak egyetlen katona esik el.

Előfordulás