Advertisement

Oregoni nő, aki egy seriffirodában dolgozik. Perkins seriff éppen távol van, mikor a Korona-tó közelében, egy erdőből lövöldözést jelentenek. Mac, a seriffhelyettes van a legközelebb, így ő kimegy körbenézni. Bizonyára a helyi motorosok kezdtek szórakozásból lövöldözni, aggodalomra semmi ok, mert bár drogosok, de nem kóstolgatják a zsarukat. Mac nem kéri Charlie és Arnie segítségét, egyedül is megoldja. Ám a seriffhelyettes a terepen bejelentkezik és azonnal kéri a két társát, sőt, a kommandósokat is, mert három motorost talált, valami halálsugárral nyírták őket ki, erről jobb a seriffet is értesíteni. A legközelebbi hívásnál már Mac azt közli, hogy Arnie és Charlie nehogy bejöjjön (10 percre vannak), mert túl veszélyes, ő is elbújik és kivárja a kommandósokat (45 perc). A seriffhelyettes döntését az befolyásolja, hogy lábnyomokat talált, sokkal nagyobb az övénél (pedig neki is nagy lába van) és a mélyedésből ítélve súlyos is. A kéz predator vadászata rövidesen véget ér, ahogy Bill Sloane végez velük. Mac pedig el se hiszi, hogy miben volt része, az űrlények helyén pedig csak füstölgő kráter maradt.

Előfordulás

Advertisement