FANDOM

Lora

Faj:

Ember

Nem:

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

  • US Air Force

Foglalkozás:

  • Katona
  • Orvos

Rang:

Százados

2225 október 30-án születik Chicagoban, itt végzi majd el egyetemét mikrobiológiából (Bachelor of Sciences díjat kap). A John Hopkins Egyetem következik, ahol a Medical Doctor címmel díjazzák. Később részt vesz a "Residency Pragram"-ban (mint belgyógyász) a Columbia Egyetemen. Apja majd eltűnik az Alien-Föld háborúban. Lora is beáll katonának, a légierőnél századosi rangig viszi, aztán ismeretlen okokból leszerelik.

A Sheridanon

Lorát egyszer a barátja elhagyja, azóta rossz véleménnyel van a férfiakról. Több egyetemet elvégzett, 7 évet tanult egy orvosi iskolában, szakterülete a vészhelyzeti és traumás esetek. IQ-ja 150-es. 2257-re a USS Sheridan orvosa és egyetlen női tagja. Rajta kívül három férfi dolgozik az ICC-nek mint kényszersorozott terraformálók. Egy sikeres terraformálás után S.O.S. jeleket fognak a B54C bolygóról, amit ki kell vizsgálniuk. Kiderítik, hogy a telepen alienekkel kísérleteztek, hogy irányítható sereget csináljanak. Lora kikeveri és megissza a pempőt, amitől érzékei felfokozódnak és kapcsolatba lép egy pilótával, aki figyelmezteti őket, hogy távozzanak a bolygóról mielőtt felrobbantja. A csapat elhagyja a bolygót mielőtt azt felrobbantanák, de semmi bizonyítékuk nincsen az egyetlen túlélő, dr. Paul Church ellen, aki a kísérleteket végezte.

Galéria

Előfordulás