FANDOM

Liston

Modell:

Imeretlen

Alkalmazza:

USCM

Megsemmisülés ideje:

23. század első fele

Pusztulása helye:

Cerberus szektor USCM HQ

Harci szintetikus egy olyan modellből, aminek darabja több millió dollárba kerül és idegenek ellen tökéletes, képes puszta kézzel alieneket ölni és mivel saválló, nem jelent gondot a sav, akár egy robbanást is képes túlélni egy ideig. Mivel nagyon drága, ezért csak kivételes esetben vetik be.

Passzivitás

Liston a USS Melville fedélzetére kerül, titkos feladata megtudni kicsoda valójában Father. A Joseph Henry vezette szakasz harcaiban nem vesz részt egy jó ideig. Liston kapcsolatban áll a Melville hajóval és innen tudja, hogy az megsemmisül Bracken's World felett. Miután egy Alphatech hajóval elindulnak egy Alphatech kutatóállomásra, Listont Rake átprogramozza Henry parancsára. A hadnagy így mindent megtud ami Liston feladata volt és még eléri azt is, hogy az ő parancsait teljesítse (a próbán a szintetikusnak a fejéhez kellett emelnie egy pisztolyt és meghúznia a ravaszt, Liston ezt engedelmesen megteszi, szerencsére a fegyver nem volt megöltve). Mikor néhány katona az éjszaka akarja elfogni a hadnagyot, Liston az aki elveri a lázadókat, Henry nem bünteti meg őket.

A gyilkológép

Az állomáson fontos infókat töltenek le, a távozáskor idegenek támadnak rájuk. Liston egymaga kivégez puszta kézzel 18 lényt mielőtt Henry leállítja, mivel nem akarja, hogy elpusztuljon. A Cerberus szektorban levő USCM parancsnokságon dúló harcban (már rég Bug-Men és alien uralom alatt van) nem tesz semmi kiemelkedőt. Joseph arra kéri, hogy vigye ki a katonákat innen. Liston kitépi a hadnagy szívét és az ott levő bomba detonátort hatástalanítja, ami aktiválta volna a bombákat amik a katonák fejében vannak. Erre azért volt szükség, mert Joseph sok vért vesztett és ha meghal, akkor a többiek feje robban. Liston a túlélőkkel eléri a hajót (útközben három idegennel végez a dupla golyószórókkal), de bekövetkezik az önmegsemmisítő robbanás. Liston a robbanás után még nem pusztul el, elküldi a küldetésadóinak, hogy Father valójában Ernst Kleist volt, aki most már halott.

Felszerelés

  • Pisztoly
  • Dupla golyószóró

Galéria

Előfordulás