Advertisement

A Bionat pilótája (azonosítója: 8225-70831), házas ember, akinek két gyereke születik. A 2130-as években a Junket pilótája, véletlenül jutnak el a Xenomorph Prime bolygóra, ahol feljut a hajóra egy alien és egy arctámadó. A legénység mind egy szálig elpusztul, ellenben James nem.

Megtalálva

A Junket 60 évig sodródik, amíg 2192-ben a Dutton nevű kutter rátalál, hogy megsemmisítse mielőtt becsapódna a Földbe. A Duttonra átjut a kifejlett alien, a végeredmény a Junket és a Dutton felrobbanása, csupán a kék doboz marad meg. Legalábbis az földi kormány így tudja, Likowski teste egy kapszulában még időben kilökődik (eddig a hiperálom kapszulában feküdt, ekkor kerülhet rá az arctámadó).

Megfigyelés alatt

A Bionat talál rá és a San Antonio laborba viszik, ahol a cég arra vár, hogy megszülessen az alien (Likowski egy Hyperdyne ágyhoz van béklyózva). Likowski álmában megszökik (embereket lőve le) és újra találkozik feleségével, Maryvel, a kellemes álmot hasi fájdalmak szakítják meg, az alien megszületik. Az idegen királynővé válik, aminek tojásaival majd Salvaje és emberei megfertőzik magukat és kezdetét veszi az Alien-Föld háború.

Galéria

Előfordulás

Advertisement