FANDOM

Nevadából származó férfi, aki beáll a seregbe és így kerül 2007-re Irakba.

Járőrben

Boyd hadnagy vezetése alatt az M113-asból és 10 emberből álló egység egy, a Blackwater által biztosított terepen kell járőröznie. Az útjukba esik egy kisebb falu, amit valakik megtámadtak, a lakókat pedig lemészárolták. Előkerül egy olyan tetem, aminek mellkas tájékán mintha kitört valami, ráadásul az APC ráhajt valami óriási skorpió maradványára, aminek vére szétmarja a lánctalpat, vagyis a katonák kénytelenek itt maradni.

Az este folyamán Lewis és Bolo közösen vannak őrségben a rókalyuknál. Bajtársa elégé parázik attól, hogy még több ilyen speckó skorpió van a homok alatt. Lewis nem osztja ezt a félelmet, a véleménye szerint valami nőstény skorpiót találtak, mert fullánkja nem volt, de tojócsöve igen. Nguyen törzsőrmester feltűnik ellenőrzésre, vagy váltásra, nem veszi észre, hogy a talajból egy nagy kitines fekete testű lény emelkedik ki és szekunder nyelvével átüti a fejét. A másik két katonának alig van ideje felocsúdni, a szörnyeteg farka azonnal átüti Lewis nyakát, azonnali halált okozva.

Felszerelés

Előfordulás