FANDOM

A Fantasia nevű bolygón lévő egyetlen vegyésznő. Nem kedveli a társas eseményeket, így mikor ilyen van, mindig a laborban marad, mondván valakinek figyelnie kell a tartályokat. Vele csak a munkával kapcsolatban lehet beszélni, másról nem. Szobájában egy műanyag játékbabával alszik és az alsóneműs fiókjában egy bibliát tart. Az egyetlen nő, a bolygón, aki nem hordoz valami nemi betegséget, illetve azon kevés ember egyike, aki nem azért van itt, mert bujkálnia kell a törvény elől, hanem hogy pénzt keressen.

Támadás alatt

Egy október vagy november szerdai napon a telepen vészhelyzetet rendelnek el, mindenki a bunkerbe rohan, mert egy ismeretlen hajó tűnt fel. Megkönnyebbülés árad szét, mikor ennek vége szakad, úgy tűnik, hogy a támadók befürödtek, csakhogy Ray Turner emberei mellett egy Grant Corporation akciócsoport is (az ő hajójukat észlelték) a mai napot nézte ki a támadás lebonyolítására. Bár az ő hajójuk lezuhant Ray EMP-je miatt, de átküzdik magukat az alienek uralta felszínen és bejutnak a telepbe. Újabb riasztás lesz elrendelve, majd beeresztik a xenokat, hogy elintézzék a támadókat. Csakhogy ezt túl korán tették, míg a zsoldosok a fegyvereik lévén relatív biztonságban vannak, addig a drogtanya lakói nem. Mayer egy cirka 20 fős rémült tömegbe zsúfolva rohan a bunker felé, csakhogy elesik és alaposan megtapossák, majd a folyosó két végén feltűnnek az alienek, amik mindenkit elragadnak keltetőnek.

Előfordulás