FANDOM

Leon egy tengerészgyalogos ezredes 2213 tavaszára. A Quantico Tengerészgyalogos Bázis egyik vezetője. Ő veszi észre, hogy a Xeno-Zip nevű droggal az embereket szuper harcosokká lehet tenni.

Teszt

Delmore Burroughs tábornokot hívja a bázisra, hogy demonstrálja a drog erejét. Először elmondja, hogy a sereg alig kap pénzt, mivel a xenok lényegében már kihaltak a Földön. Ha a felszerelés nem is a legjobb, de a katonák kiváló harcosok lesznek egy háború esetén a drogtól. A teszt során egy gyenge közlegény beveszi a drogot és könnyedén legyőzi a rá küldött katonákat. Azonban a közlegény elszabadul és négy katonát öl meg mire az ezredes egy páncélököllel szétlövi (a Hyper Machine Gun nem használt). Leon úgy gondolja, hogy ennyi volt a karrierje, hiszen kis híján meghalt a tábornok, örülhet ha lefokozással megússza az egészet, rosszabb esetében mehet a darálóba alieneket ölni. Ám a tábornok engedélyezi a drog katonai alkalmazását, hiszen saját bőrén tapasztalhatta mire is képes egyetlen egy katona a szer hatása alatt.

Felszerelés

  • Távcső
  • Páncélököl

Előfordulás