Advertisement

Leanne egy terhes nő, aki apjával, Jeffrey Stockbridge mellett egy menekültcsoporttal hagyja el Venusberget. Illegálisan utaznak, örülhetnek, hogy a hajó legénysége pénzért felveszi őket. Ám a kapzsiság túlságosan elvakította őket és egy alient is felhoznak.

Kiszolgáltatva

A hajón utazik a bérgyilkos Frank is, aki békésen megnyugtatja a felébredő Leannet, hogy a zajoktól nem kell tartani. A legénység leszűrődő nevetése felveri a kis csapatot, ami elkezd ebédelni. Frank elégé hasonlít Leanne barátjára, egy katonára, aki elhagyta a teherbe esett nőt.

Az ebéd közben zajok szűrődnek le, Frank és barátja, Micky nagyon is jól tudják mi az. Némi szóváltás után utóbbi marad a menekültekkel, míg Frank felmegy körülnézni. Sajnos jól hallották: egy alien szabadult el, ami kicsinálta a legénységet. Mickynek ennyi elég és elindul egy mentőkapszulához, magánál hordva a pisztolyt és veszélyben hagyva a keresztény csoportot, ami elkezd imádkozni. Leanne nyugtatja apját, hogy nem az ő hibája, hogy ilyen bajba keveredtek.

Micky halálsikolya szüremlik le, majd az alien helyett Frank tűnik fel, aki a elkíséri az embereket a hídhoz, ahol nagyobb biztonságban lehetnek. Ha szerencséjük van, a segítség kiér pár nap alatt és az idegen se keresi őket. Leanne váratlanul elgyengül, görcsei vannak, ugyanis a szülés megkezdődött. A lépcsőt immár nem használhatják, ezért a lifttel mennek fel, ami viszont elég zajos.

Frank nem tehet mást, mint hogy megküzdjön az Ördöggel. Magát csalinak használva vonzza maga után a lényt egy zsiliphez, ahol mindketten kirepülnek az űrbe. Pont akkor, amikor Leanne életet ad egy gyereknek.

Galéria

Előfordulás

Advertisement