FANDOM

A USCSS Typhoon kapitánya. 2179 és 2192 között hajójával kénytelen landolni a Zeta 2 Reticuli rendszer egy ismeretlen bolygójának felszínén, mert javításokat kell eszközölni. London és Gilmore tesz egy felfedező sétát a bolygón, hátha akad valami, ami felkelteti a Társaság figyelmét. Nem is akármilyen információval érnek vissza, a bolygón nemcsak őshonos növényzet, de fajok is vannak, bár utóbb Jepson tudományos tiszt révén kiderül, hogy a két faj közül a lebegők a békés őshonos lények, míg az ugró névre hallgató fekete kitinvázas szörnyeteg meg egy ismeretlen bolygóról származó vadállat. Továbbá a férfi elég sok mindent elmond, a megszerzett információk kevesek, de elég pontos hipotéziseket tud felállítani.

Tervmódosítás

Jepson megküldi jelentését a Társaságnak amire válasz érkezik, Lawford hívást kap a Cégtől. A kapitány a konzultáció után elmondja a legénységnek mi is a helyzet: a Weyland-Yutani akar egy ilyen "ugrót" élve vagy holtan, ha sikerül a veszélyes lényt megszerezni, elég nagy jutalmat kapnak cserébe. Lawford kiküldi mind a négy emberét szkafanderben és gépkarabélyokkal ellátva.

A kapitány nem is sejti, hogy a legénység alapos bajba jut majd, egy fészeknyi alienbe botlanak és kevesen múlik, hogy nem pusztulnak mind ott (ebben oroszlánrészt kapott Katz. Üres kézzel, de legalább élve mindenki visszatér és amint lehet felszállnak. Nem is sejtik, hogy London magával hozott egy kisebb tojást, amiről nem szól társainak. Persze a mohó férfi nem kerüli el azt, hogy élő inkubátorként végzi a szobájában. Nem ismert, hogy ezután mi történik, feltehető, hogy a megszülető alien lemészárolja a mit sem sejtő embereket a hajón.

Előfordulás