FANDOM

Szőke hajú, izmos férfi, aki kék szemű és szögletes állú. Tengerészgyalogos, Európában szétlő néhány alient a Föld-Alien háború azon szakaszában, ahol az emberek visszaveszik a Földet.

Újabb feladat

2213 tavaszán bekerül a Xenomorph Primera kiküldött 36 katona közé, hogy anyakirálynő pempőt szerezzenek. Az akcióban Daniel Grant, a Grant Corp. feje is részt vesz. Lars ekkor tizedesi rangban van és titokban a MedTech felbérelte az akció szabotálására és Grant megölésére. Lars valójában egy független zsoldos és nem katona.

Összebarátkozik Granttel, de a katonák többsége nem kedveli és szintetikusnak hiszik (ezért Lars nekiesik Ellis közlegénynek a menzán). Lars először a Neo-Pharm kutatói által használt szinten engedi ki a lárva alient, amit egy klónozott torzóban tartottak lefagyasztva. A lény lett volna a Grant Corp. saját királynője, amitől pempőt szereznek. A lárvát a biztonsági rendszer szétlövi, Grant az egyik kutatójára gyanakszik.

Xenomorph Prime

A Xenomorph Primeon eredményesen harcol. Amikor megtudja, hogy Grant is a fészekbe megy be, akkor Lars egy tojást helyez ahhoz a páncélhoz, amit Daniel venne fel. Az arctámadót Alexandra Lee Kozlowski öli meg és Daniel életben marad.

Amikor elérik az anyakirálynőt, ő és Kozlowski ezredes közösen megölik a lényt. Az anyakirálynő pempő lecsapolása után Lars felfedi titkát. Nem sikerül lelőnie Kozlowskit és Danielt (az ezredest csak lábon lőtte). Daniel elveri a tizedest, de nem öli meg, hanem a tartálykocsira teszi fel. Henrikson megpróbálja megölni Danielt, sikertelenül. Grant több adag Xeno-Zipet nyom le a tizedes torkán és végül lelöki a járműről. Lars a drogtól Istennek képzeli magát és addig lövi a támadó alieneket, amíg szét nem tépik őt.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás