FANDOM

Picurka2

Faj:

Yautja

Nem:

Hím

Klán:

Rang:

Beavatott, később mint önjelölt vezér

Halála ideje:

2190-es évek

Halála helye:

Blior

Az átlagnál kisebb méretű predator, akinek gúnyneve Picurka. Sokat gúnyolják klántársai a kicsi mérete miatt (az embernél még így is nagyobb).

Megszégyenítve

Részt vesz beavatatlanként egy királynő befogássakkor. Machiko Noguchi is jelen van, akinek elveszi prédáját (Machiko már majdnem kilőtte az egyik dronet, de Picurka ellöki a nőt és ő maga végez a xenoval), Picurka nem is veszi észre, hogy a sötétben van egy második drone is. A xeno leteríti Picurkát és úgy tűnik az ifjú yautjának vége, ám Machiko közbeavatkozik és megöli a xenot. Picurkát a társai hangosan kiröhögik amiért egy ember, ráadásul egy nő mentette meg ahelyett, hogy inkább hősi halál halt volna. Büntetése, hogy azonnal vissza kell mennie a hajóra, számára a vadászat befejeződött (a drone végigkarcolta a karját, illetve váll-lövegét letépte).

Revans

A vadászat befejeztével pár napos pihenési időszak köszönt a klánra. Picurka párbajra hívja ki Machikót, aki kénytelen elfogadni a kihívást. A puszta kezes párbajban Noguchi jó pár ütést bevisz a yautjának és győzött is volna, ha pár yautja úgy nem dönt, hogy megfogják a nő lábát és elrántják. Noguchi dühében nem tud koncentrálni és hamarosan ki is kap.

Bhunda

Noguchi és Lar'nix'va legközelebb a Bhunda felszínén csapnak össze. Machiko elárulta klánját, hogy az emberek oldalán küzdjön. Picurka és négy társa érkezik Machikóék elé, a nő elfogadja az újabb párbajt, ezúttal fegyverekkel. Nirasawa a nővel marad, arra az esetre ha a többi predator csalna. A párbajból Lar'nix'va vesztesen jön ki, ugyanis Noguchi feldühítette, a megvadult vadász nem tudott tisztán gondolkodni (Noguchi azt kiáltotta, hogy Picurka a emberek nőire izgul, illetve tőle is gyereket akar). Lar'nix'va nem pusztul el, csupán eszméletét veszti. Noguchi elhagyja a harcteret, ahol a kiborg és a négy csalni próbáló yautja hullája van.

Blior

Egy év múlva Lar'nix'va mint beavatott van jelen a Bátor Nemzet klánban. A Bliorra érkeznek, hogy beavassák az újoncokat, a Nat'ka'pu vezette csoportban van Picurka is, aki egyből átveszi a vezetést amint Nat'ka'put egy xenoborg szétlövi. Senki sem ellenzi, hogy Lar'nix'va legyen a vezér (Bakuub csak titokban ellenzi). Az új vezér a csapatával kivégez néhány alient és embert (ráadásul még ő vezeti a támadást egy T-rex ellen), de a sors úgy hozza, hogy megint harcba kerül Machikoval. Machikoval van egy Attila nevű szintetikus is (csak a feje), a yautjákhoz azért jön, hogy segítséget kérjen tőlük lerombolni egy bio és klónozógyárat, ahol a xenoborgokat készítik. Ahhoz hogy meghallgassák őt, le kell győznie Picurkát. A párbaj úgy tűnik, hogy a predator győzelmével ér véget, de Attila egy lézert lő ki a fejéből, ami eltalálja a yautja homlokát. Bár ez nem öli meg, de Machiko kihasználja a meglepetést és gyorsan végez Lar'nix'vával, ezúttal beáll a halál.

Galéria

Felszerelése

Előfordulás