Advertisement

Egy tengerészgyalogos közlegény, akit fogdába zárnk 2329-ben, amiért összetűzésbe került egy tisztel. Mindez történik nemsokkal azelőtt, hogy a xenomorphok és a predatorok az USS Golgotha fedélzetén vérfürdőt rendeznek.

Egyedüli túlélő

Miközben a zárkában van, egy arctámadó kerül a közlegény arcára, máris megpecsételve sorsát. Lewis miután magához tér (bizonyára nem tudva mi történt vele), kinyitja az ajtót, majd fegyvereket kezd szerezni, hogy megvédje magát. Látva, hogy a helyzet menthetetlen, a Golgotha számára minden befellegzett, ezért elhatározza, hogy megsemmisíti a helyet. Ehhez 10 biztonsági kártya szükséges, amik szétszórva vannak az űrállomás szerte.

A kihalt folyosók és termek a bajtársai maradványaival van tele, illetve alienekkel és pár yautjával. A lőszerutánpótlás biztosított, hiszen egy tengerészgyalogos bázison van. A közlegény sikerrel jár és egy mentőkapszulában kijut, amit egy év múlva találnak meg. Mikor felébresztik a hibernációból, hasi fájdalmakat érez és vélhetően meghal amikor kikel belőle a mellkasrobbantó.

A Golgotán összesen 231 warriort, egy királynőt, 14 tojást, 57 arctámadót és 6 predatort öl meg fegyvereivel.

Felszerelés

Előfordulás

Advertisement