FANDOM

Vörös hajú, szemüveges férfi, aki New York Cityben létrehozza saját bandáját. Nyálas egy alak, aki higgadt precizitással vezeti üzletét. Legnagyobb riválisa Carr, aki pontosan az ellentéte.

Üzleti ajánlat

1989 forró nyarán megbeszélésre hívja Carrt, a Beekman és a Water sarkán levő 5 meletes bérházba (Lamb itt szokta tartani megbeszéléseit). Carr négy emberel érkezik, Lamb pedig 6 bandataggal van jelen. Lamb ajánlatot tesz, hogy a két banda egyesüljön és ne öljék egymást. Az egyesülés előnye, hogy sikerülne kiszorítani a feltörekvő kolumbiaiakat és a rendőröket is könnyebben lehetne lefizetni. Carrt nagyon nem érdekli ez, ő ugyanis a hecc kedvéért bűnöző. Lamb a kezét a háta mögé teszi, hogy előhúzza pisztolyát. A szobában pattanásig feszül a helyzet és meg is lesz az első halálos áldozat. A gond az, hogy a lövés kívülről jött, ráadásul valami plazma fegyvertől. A bűnözők össztüzet adnak le az orvlövész vélt helyére. Lamb egyik embere néz ki az ablakon, de valami kirángatja. Ezután bemászik egy predator, aki mindenkivel végez. Lamb is a fellógatott és megnyúzott hullák között van, bűnbirodalma pedig szétmegy, a bandatagok átpártolnak Carr (aki életben maradt) oldalára.

Felszerelés

  • Pisztoly

Galéria

Előfordulás