FANDOM

A predator faj vadászterületként használja a bolygót, ahol alien vadászatokat szoktak rendezni. Nem tudni, hogy a yautják miatt terjedtek el az alienek, vagy már jóval előttük itt voltak.

Betolakodók

A 22. század közepe táján egy független, kicsi felderítő hajó különös jeleket fog a bolygóról, ezért leszállnak kinyomozni annak forrását. Az emberek nem nyúltak semmihez, de mindent dokumentálnak. Az információt tekintélyes profitért eladják a Weyland-Yutaninak.

3 évvel később a USCSS Theseus kiérkezik, hogy alien mintapéldányokat szerezzenek. A kryoban fekvő elítéltek és tengerészgyalogosok semmit sem tudnak, csupán a szintetikus legénység tud erről. Az androidok 60 tojást és arctámadót hoznak a fedélzetre és a W-Y direktívája szerint néhány rabot és állatot megfertőznek, majd folytatják útjukat az LV-669 felé.

A katasztrófa bekövetkezik, egy elszabadult arctámadó a szellőzőben a turbina áldozata lesz, a savas vér pedig tönkreteszi a meghajtást, a kommunikációt és az energiát. A katonákén kívül minden kyro felnyílik, így idő előtt születnek meg az alienek a fertőzött személyekből.

Megváltozott vadászat

Csupán véletlen egybeesés, hogy egy predator klán Set-thwei vezetésével beavatásra érkezik a bolygóra. Észlelik a 'mber hajót és tudják, hogy alienek vannak a fedélzetén, pár nap alatt beérik (ami a Theseusnak 3 hetes út volt) és a beavatás helyét átteszik a hajóra, ami rövidesen becsapódik az LV-582-be.

Előfordulás