Advertisement

Ku’dlak, avagy Jackal egy fiatal yautja, aki két testvérével, R'ka-val és Yen'sha-val indul beavatásra az LV-501 buja, forró világára 2122 és 2179 között. Atyjuk, Set-thwei klánvezér a Void Ghost fedélzetén viszi őket a terepre, ám gond adódik. A bolygót nemrég ’mberek keresték fel és kemény húsú tojásokat vittek el. A USCSS Theseus csak sodródik az LV-582 felé, fedélzetén pedig az alienek már nem egy állatot és rabot fertőztek meg.

Seth-twei napok alatt beéri a hajót és pozícióba állítja a Void Ghostot, ám letesz a pusztító szándékról, a Weyland-Yutani hajója megfelelő beavatási terep lehet, ahol fiai megütközhetnek még a puhahúsúakkal is. A három testvér felszerelkezik a fegyvercsarnokban, a sisakok felvétele után pedig kapszulákkal átszállnak a Theseusra. A procedúra során a hajó bizonyos rendszerei megsérülnek, valami miatt eddig a tengerészgyalogosok kryo kapszulái nem nyíltak fel, de most már eme műszaki hiba is megszűnik.

Vadászat

A három testvér első célnak a mentőkapszulák kilövését, illetve a gépterem kiiktatását teszik meg, hogy a préda ne tudjon elmenekülni. Ezt követi a még alvó emberek felébresztése, hiszen a mit sem sejtő fegyencek nem tudják mibe kerültek, így pánikot és káoszt teremtenek. Pár nap telik el, mialatt az alienek és katonák nem egyszer ütköznek meg. Ku'dlak lándzsával a falhoz szegez egy xenot, ami ugyan felkarcolja a sisakját, de egy csuklópenge csapással lenyakazza a bestiát.

Felbőszíti a hír, hogy Yen'sha volt az első, aki kemény húsút ölt, de Jackal reménykedik benne, hogy legalább R'ka megpusztul és nem kell többet az őrült hangját hallgatnia. Üzenne mindenkinek az ölésről, ám valami miatt a kommunikáció megszűnt. A yautja megindul a váll-lövegeket tartalamzó kapszula felé, útközben végez egy sarokban lévő, rettegő és fegyvertelen emberrel, akinek kitépi gerincét és koponyáját. Ku'dlak számára ez az első vadsázat és máris sikerült két koponyát begyűjteni két különböző fajtól.

Valahogy a vadász megfertőződik és miután magához tér még üzen testvéreinek és atyjának, mielőtt egy alien mindkét karját levágná és a harcképtelen vadászt a fészekbe hurcolná.

R'ka és Yen'sha, immár beavatottak, megfogadják, hogy Ku'dlaknak tisztességes halált adnak, ők maguk fognak vele végezni, sisakját pedig elveszik, hogy majd az anyahajón elhelyezzék és megemlékezzenek róla. A kegyelemdöfés sikerül majd, ám a Theseus később az LV-582-be fog becsapódni és a vadászat új irányt vesz.

Felszerelés

Előfordulás

Advertisement