FANDOM

Hadnagy Rath Preap magánseregében, előtte a khmer Vörös Hadseregben szolgál, ahol többször is megmenti Narith életét. Rath legjobb parancsnoka lesz, fair de néha konok. 2008 márciusában azonban ez kevésnek bizonyul egy űrből jött vadász ellenében.

Felszámolni az idegent

Március 21-én Rath utasítja, hogy embereivel számolja fel a mocsárban levő predatort (a hadnagy a katonáknak azt mondja, hogy egy nagyon veszélyes vadállatot kell leölni). Egyetlen éjszaka alatt 10 embere hal meg. Pár nappal később Rath áthelyezteti, hogy inkább a templombunker védelmét fejezze be (Kosal képes lett volna az utolsó emberig a mocsárnál maradni).

Újra harcban

Március 26-ának éjszakáján meglátja, ahogy egy lebegő tárgy közelít az északi falszakaszhoz (aminek ő a vezére), robbanószerrel megrakva. Két másodpercbe telik mire felfogja mit is lát, egy újabb másodpercbe mire megfordul és figyelmezteti az embereket. A robbanás következtében a háta megperzselődik, lábának törmelék ütközik, a hőhullám pedig leüti a falról. Zuhanás közben összeütközik egy másik emberrel, a földre érkezve pedig sokkos állapotba kerül (10 embere hal meg).

Fejét később bekötözik, embereibe lelket önt, de nem érti, hogy miért nem jött a predator. Mint kiderül, ez egy elterelés volt, a predator a déli oldalon már bejutott. Kosal három aknavetőst küld Narithnak. A belső falakra való visszavonulás közben ő és 20 embere elindulnak felmenteni Narithot. Az odaúton emberei vészesen fogynak, Kosal próbálja biztatni őket de ő is fél. Meglelik Narithékat, megölve, maga Narith lefejezve kerül elő. A predator itt csap le és először Kosalt öli meg, aki halála pillanatáig ordítja, hogy emberei fussanak el.

Előfordulás