FANDOM

Katonaként szolgálja hazáját, 2007-ben Irakban teljesít külföldi missziót. Egy nap Boyd hadnagyot bízzák meg, hogy egy biztonságos területen járőrözzenek, ehhez kap egy M113-ast (Korsik és Hooter vezetik és kezelik a fegyverét). A 10 fős egység elér egy kisebb falut, amit ismeretlen alakok megtámadtak és mindenkit lemészároltak.

A faluban

Az M113 lánctalpával valami gond adódik mikor átmegy a falun. Korsik leküldi Hootert, hogy nézze meg mi van. Egy "skorpiót" húz elő, aminek savas vére szétmarta a lánctalpat. Jármű nélkül az egység itt éjszakázik, ekkor kapnak támadást. Este az őrségben lévő katonák felől lövések zaja hallatszik. Boyd az APC lövegéhez küldi Hootert, miközben Shake fedezi.

Valaki plazmalövedékkel lerobbantja Hooter fejét és ellövi Shake lábát, aki elvérzik. Boyd kiküldené Paydayt és Whippettet, hogy oldalba kapják a támadót, de azok haboznak. Korsik ezalatt kifut és a halott vagy haldokló katonát behúzza az APC takarásába. Korsiki számára ez életmentő volt, mert az épületben csap össze a ragadozó és idegen. Ettől függetlenül Korsik nem éli meg a másnapot, mert a yautja egy plazmagránátot dob be az APC-be, miközben az alien után rohan. A robbanás elpusztítja a falut, csak Martin marad életben.

Felszerelés

  • Sisak és páncél
  • Pisztoly

Galéria

Előfordulás