FANDOM

Tengerészgyalogos közlegény. A USS Melville-en szolgáló szakaszba kerül. A szakasz olyan katonákból áll, akiket többször büntettek meg, egyszóval problémás katonák.

A Sungon

Az Alphatech Sungun Facility-hez kell menniük egy rakomány veszélyes hulladék lerakása miatt, az odaút két napba telik. Mikor odaérnek, a telep nem ad semmi életjelet. Először az Alphatech emberei mennek át, de ők is eltűnnek. Joseph Henry hadnagy vezetésével átmennek a katonák (a hadnagy kénytelen volt erőszakot alkalmaznia és elverni az engedetlen közlegényeket, akik még nem öltöztek be).

A feladat a vezérlőterembe menni, az odavezető lépcsőfordulónál megtudják mi is a gond a telepen: kifejlett alienek. Mivel pár E.V.A. Suit károsodik a lefelé csöpögő savtól, a katonák leveszik ezeket. Nyland őrmester visszavinné az egész csapatot a Melville fedélzetére, mert nem elég képzettek egy esetleges ember kontra alien harcra. A hadnagy azonban nem ezt teszi, szándéka meglelni az Alphatech eltűnt embereit és az esetleges túlélők keresése. Joseph pár katonával a vezérlőterembe megy, Nylandék pedig működő szkafandereket keresnek, a többiek a lépcsőházban őrködnek.

Az alienek előjönnek, Nyland és az őrök maradéka egyesül és felveszik a harcot. Koo közlegényt a sav intézi el, csak a feje az ami megmarad a testéből, ő a második elesett katona (az akció során három katona hal meg, illetve egy eltűnik).

Felszerelés

  • Gépkarabély

Előfordulás