Advertisement

Tengerészgyalogos zöldfülű katona, akit a 2170-es években egy holdra küldenek Maxwell őrmester parancsnoksága alatt. A szakasz (13 fő) teljesen zöldfülűekből áll, kivétel az őrmester és Dwayne Hicks tizedes, a feladat a Paradox nevű hajó visszaszerzése, amit 5 évvel ezelőtt egy szakasz próbált kalózoktól visszavívni. Az egység feltehetően megsemmisült, újabb egységet pedig azért nem küldtek ki, mert az égitest messze van a Magterritóriumtól, így költséges a misszió oda. A csapat 5 hétig utazik, majd a kiszállás előtt Hicks létszámellenőrzést végez. A 11 beosztott akcióra kész, felszerelkezés után kilépnek a holdra, miközben az őrmester a hajón marad és figyeli a monitorok adatait. A csapat védőöltözetben halad előre, hiszen nincs levegő kint és sötét is van, amit a lámpák fénye se tud eloszlatni.

Vizsgálódás

Előbb Addison fémdetektora jelez, több kisebb fémdarabot, mintha egy hajó szakadt volna darabokra, aztán jön Trexler a sugárzásmérőjével, amivel a kalózok ellopott hajóihoz sikerül jutni. A tizedes felismeri a Paradoxot, aminek külső részén fekete égésnyomok vannak, Hicks elküldi Vernomot és Hagertyt ellenőrizni a burkolatot, nem-e kapott léket, Addison és DePerte feladata az orr és annak környékét ellenőrizni, míg jómaga Schmid, Kneezuh és Knight társaságában behatol a hajóba (Maxwell kikeresi a kódot, ami nyitja a zárat a zsilipajtónál). A tizedes behatol a hajóba, Strand átadott kézi reflektorával pedig vérfoltra világít rá. A tizedes a szakasz összes tagját behívja, hogy ne szakadjanak szét, illetve mindenki váltson éjellátóra, hiszen bent szuroksötét van.

A parancsnoki központ totálkáros, nem véletlen, hogy sose szálltak fel vele, mióta elrabolták. A harc jeleire utal még a több vértócsa a falakon és a padlón. Trexler műszere testeket észlel, így Schmid és Laff odamegy és rálelnek a csontvázzá aszott testekre, amiket névcímkék vannak, így kerül elő egy R. Miller-Hicks nevű, bezúzott fejű test is. Schmid érdeklődik, hogy ez a fószer csak nem-e Hicks rokona, de a tizedes kijavítja: ez egy nő volt, pontosabban a felesége. Maxwell dühöng, hiszen Hicksnek nem szabadna itt lennie, a személyes érzelme akár kockáztathatja a misszió menetét (valami hiba miatt senki se vette észre, hogy Hicks felesége tagja volt az 5 éve eltűnt egységnek). A férfi elteszi felesége jegygyűrűjét, majd továbbvezeti a szakaszt. A tökéletesen mozgó zöldfülűek a hiperálom kapszuláknál megint harc jeleire lelnek, de életnek semmi nyoma.

Kneezuh talál a szekrénysornál valami fura anyagra, organikusnak tűnő falra, amit egyetlen katona se látott még. A tizedes már szólna neki, mikor valami megragadja Kneezuht és elrántja a sötétbe, miközben a nő hiába lő és sikít. A szekrénysorok felől sötét, kitinvázas óriási szörnyek jönnek elő. A kitörő káoszban a katonák sorra halnak meg, vagy tűnnek el örökre a sötétségben, két ember ráadásul baráti tűz áldozata lesz. Pillanatok alatt a lézer és impulzuslövedékek hangjai kezdenek elnémulni és csupán Hicks képes elmenekülni. Az akció teljes kudarc, csupán az őrmester és a tizedes maradt életben, akik nem tudják, hogy mikkel kerültek szembe, hiszen nem volt tiszta rálátásuk a lényekre.

Felszerelés

Előfordulás

Advertisement