Advertisement

A Gehelgod állat nyelv szakértője, legalábbis ez az álca sztorija, a valóságban a dr. Caspar Tellurian szintetikusa.

A Tirgu-Mires akció

A Gehelgod kipurgálná Tirgu-Mirest, elfedve az emberiség elől az alienek nyomát is, viszont Tellurian és a Mandala Direktíva támogatói másként látják és tökéletes helyet látnak több teória letesztelésének is. Dr. Natasha Pho, lelkes alien szakértő így kerül a képbe, aki mit sem tud róla, hogy átverték. Valóban első expedícióra megy, első emberi expedícióra, mert szintetikusok (köztük Nix) már jártak itt.

Kira kíséri el a nőt célterületre, ahol tanulmányozni kell a xenokat. A szintetikus alig-alig válaszol, miközben Pho szinte ontja magából a szavakat. A séta közben Nix mozgásérzékelője jelez, a szintetikus impulzuspisztollyal telibe találja a lényt, de megölnie nem sikerül, mert a rettenet megfut.

A fészekhez közel Pho alatt leszakad a talaj, a tudós szerencsére túléli a zuhanást, de egyenesen az alienek elé esik. Ekkor lép akcióba a Gehelgod fegyveres csapata, ami elkezdi lelőni az idegeneket. Kira pisztolyt szegez a tudósra és kétszer meghúzza az elsütőmechanizmust, eltalálva a közelben lévő két fegyverest. Azonban az egyik nem hal meg és oldalba lövi a szintetikust (a fegyveresnek nincs több ideje lőni, Kira megöli), így Pho előtt nyilvánvaló, hogy társa nem is ember.

Kira elvégzi a feladatát, sikeresen elrabolja Natashát, aki Tellurian elé kerül, mint fogoly, akiről a világ azt hiszi, hogy halott.

Felszerelés

  • Impulzuspisztoly

Galéria

Előfordulás

Advertisement