FANDOM

Vincentnagy

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Weyland-Yutani

Rang:

A Bhunda állomás vezetője

Halála ideje:

2190-es évek

Halála helye:

Bhunda állomás

40-es éveit élő, szőke hajú férfi (2190-es évek). Azonosító száma a Weyland-Yutani társaságban ASM3777. Hat hónap volt hátra, hogy phytobiológiai doktorátusa legyen, de a bryophyták medikai alkalmazásával kapcsolatos elmélete összeomlik. Elvállalja a W-Y munkáját a Bhunda állomáson. Két évet dolgozik ott, majd ő lesz az állomás vezetője. Szeretne majd egyszer független lenni a Társaságtól és magánerőből fizetni a kutatásait.

Berserkerek

Ő küldi ki az űrbe azt a mentőhajót, ami megmenti a Hunter/Killer Nemesis egység három túlélőjét. Később Lucas Briggs (a W-Y egyik nagymenője) utasítja őt, hogy helyezze a hajót karantén alá amíg meg nem érkezik. Így is lesz (Vincent átüzen a Berserkereknek, hogy maradjanak a siklóban, eme célból fegyveres őröket is küld oda, hogy biztos legyen a dolgában) majd a vallatás után Briggset a kommunikációs terembe kíséri, ekkor riadóztatnak (a predatorok támadnak).

Vadászok

Vincent majdnem hisztériás állapotba kerül a munkatársai hulláinak látványától, pláne, hogy az utolsó hajó is felszáll az állomásról. Nirasawa (Briggs egyik testőre) észleli és lefoglalja az egyik yautját, amíg a két férfi elmenekül. Nem tudnak nagyon messzire jutni, mert az állomás megdől, így a mélybe zuhannak. Vincent erős fájdalmat érez amikor magához tér. Egy predator tart felé, Vincent képtelen elhinni, hogy meg fog halni, becsukja a szemét, hátha felébred, helyette trófeaként végzi.

Előfordulás