FANDOM

A Planetus egyik technikusa, aki a C-3 L/M bolygón dolgozik. A 23. század második felében élete veszélyben forog, hiszen a Weyland-Yutani a többi Planetus alkalmazottal együtt meg akarja ölni, hogy ne legyenek szemtanúk (A Társaság egy alien támadást hitet el, hogy bekebelezze a Planetust).

Megmenekülés és újra veszélyben

Bjorn Heyward és Jolena Heyward Planetus őrök Kellyt, Gavint és Duncant (csupán egy-egy zsáknyi személyes holmi van náluk) kimenekítik a W-Y fegyveresei közül és egy előre megbeszélt helyre mennek, ahol Anders Kramm és Frances Stauff felveszik őket a hajójukkal. A cél a Planetus anyahajója, ami három napba telik, Kramm kivételével mindenki befekszik a kryoba (csak 6 darab van), ám egy nappal hamarább ébrednek, hiszen a kis hajó rendszerét a W-Y felülírta, így nem az anyahajóhoz, hanem az 5 napra levő Soulages felé tartanak, ami a bejelentkező Charles Braley (W-Y képviselő) elmondása szerint hemzseg az alienektől.

Az útirányt nem tudják megváltoztatni, különben sem mehetnek az anyahajóra, mert a W-Y lerohanta, így egy független bírósághoz kellene menni a bizonyítékokkal.

Barátságtalan fogadtatás

A csapat élelmiszerkészlete elfogy az út alatt, mindenki éhes, ráadásul kicsi az esélye annak, hogy élve hagyják el a bolygót. A landolási zónánál két űrhajó roncsa és három, rossz állapotban lévő ház van, amiket Kelly, Bjorn és Jolena megy átkutatni (légzőmaszkban, mert a levegő ritkás). Nem találnak semmi használhatott, az egyik házban (ami anno Kramm és családjáé volt) egy hullát találnak felnyílt mellkassal, ám ez nem Kramm 30 éve megölt feleségének teteme, ez egy férfi hullája.

Visszatérve a hajóhoz, Kramm elmondja a tervet hogyan is menekülhetnének meg: egy vezérlőkártyát kell szerezniük, ami jó a hajóhoz (így képesek lennének kiiktatni a W-Y programját), illetve a kolónián levő nagy hatótávú adóvevővel üzenhetnek a külvilágnak. A baj az, hogy a kolóniát egy nagy burok veszi körbe, amin belül a W-Y egy alien tenyésztelepet működtet, vagyis tele van xenokkal.

Mást nem tehetnek, elindulnak a burok bejáratához, ahol 10-12 ember tetemére lelnek, felnyílt mellkassal. Sikerül bejutniuk, ám nem is gondolhatnak a kijutásra, mert a zsilip lezárult mögöttük. Folyosókon haladnak tovább, amiket fészeknyálka borít, eltekintve két warrior próbálkozásától (Duncant majdnem elragadták) gond nélkül elérik a volt szállóépületet, ahol megpihenhetnek.

Őrségben

Kelly és Duncan van őrségben mikor az alienek elérik a házat. A két embernek esélye sincs használni a plazmapisztolyukat, Kellynek még sikításra sincs ideje, olyan gyorsan elragadják. Később ugyan sikerül a többieknek megtalálniuk Kellyt, ám Kramm látja, hogy elkéstek, az arctámadó elvégezte a dolgát (Kelly nem emlékszik erre). A zavarodott, tépett hajú és felkarmolt karú Kelly elviszi őket Duncan felé miközben az arctámadók és warriorok kerülgetik őt, megerősítve Kramm állítását. A harc közben az alien szakértő lelövi Duncant (még rajta van az arctámadó) és Kellyt, hogy megkímélje őket a kínok közti haláltól.

Felszerelés

  • Plazmapisztoly

Előfordulás