FANDOM

Vékony csontú, sovány, de izmos vörös hajú 23 éves férfi (2195-ben). Karatemester a saját dojojában a Gateway állomáson.

Szerveződés

Ellen Ripley, Wilks és Billie olyan embereket toboroz, akik veszik álmukban az anyakirálynő adásait. Dunstont és Peter Schellt Ripley és Wilks keresi fel (Dunston dojojában). Míg Peter habozik, végül nemet mond, addig Dunston csatlakozik az álmodók táguló csoportjába.

Úton

Másnap reggel 8-kor a csapat a dojojában tart egy végső eligazítást, utána elindulnak ellopni a USS Kurtz nevű űrhajót. Maria Tully sorban nyitja ki az ajtókat, ám a második mögött egy munkás van, őt Dunston gyorsan kiüti. A Kurtz ellopása majdnem balul sül el (nem tudtak azonnal bejutni), ám végül sikerül felszállniuk és elindulni a hónapokig tartó útra a Xenomorph Prime felé.

Felderítés

Egy APC-vel kezdik felderíteni a terepet. A felderítők között van Dunston is. A vizes terepen négy óriás tojásszerűséget találnak, amit megnéznek. Az óriási gubókból palatinek jönnek ki és alapos meglepetést okoznak a járműből kiszállt pár embernek. Dunston elé egy palatine ugrik, ám a férfi nem tudja megölni, mert a gépfegyvere beragad. Bár Dunston az exo ruhájában képes egy kicsit eltolni a xeno fejét, a szekunder nyelv így is léket üt a fején.

Felszerelés

  • Impulzus karabély

Előfordulás