Advertisement

Őrmester, aki a Gateway állomáson szolgál 2195-re. Júliusban az egyik tornateremben van, ahol beáll társnak Davey Arthur Wilks mellé a kézilabdában. Azóta a két férfi több meccset is játszik, de Bako egyszer se győz, bár ez nem is fontos, hiszen nagyon jól érzik magukat. Bako 10 évvel fiatalabb, mint társa, arca olyan üde pirospozsgás, mint egy kisbabának. Irodája rendetlenül televan pakolva élelmiszeres plasztikdobozokkal és papírokkal, eleve kicsi a iroda, ahol még egy asztal és két szék van és a szójaszósz átható illata lengi be.

Wilks egy nap elmegy beszélni barátjával, hogy hol is tudna hajót szerezni egy feltételezett fegyverhez, ami megtisztítaná a Földet. Az altiszt szerint ehhez Peters vagy Davison tábornokhoz kell menni, jól kifejteni az egészet, kitölteni a papírokat és legénységet toborozni, de kevés esélyt látni a sikerre, hiszen az elmúlt 4 hónapban 3 mentőakció indult a Földre. Egyik siralmasabb lett, mint a másik, a Gateway pedig nem tudja pótolni az elvesztett felszerelést, főleg a hajókat nem. Wilks bejárja a legális utat, ami kudarc lesz, végül majd ellopja a USS Kurtz-öt, amivel Ellen Ripley csapata majd elrabolja az anyakirálynőt és a Földre viszi az élesített atombombákra, amik eltörlik az úrnőt több millió odagyűlt aliennel együtt.

Előfordulás

Advertisement