FANDOM

Altiszt a USCSS Typhoon fedélzetén. 2179 és 2192 között a Zeta 2 Reticuli rendszer egy ismeretlen bolygóján kell landolniuk javításokat eszközölni. London és Gilmore kimennek szkafanderben egy felfedező utat tenni, hátha rálelnek valamire, amit majd a Társaságot érdekelné. A két ember értékes adatokkal tér vissza a hajóra, ahol Jepson tudományos tiszt kielemzi azokat és előáll a téziseivel, miszerint a lebegő faj őshonos, a rájuk támadó fekete kitinvázas lény meg teljesen idegen eme bolygón. A Jepson által elküldött jelentésre a W-Y gyorsan válaszol: el kell fogni egy ilyen "ugrót" élve vagy holtan, ha ez sikerül, akkor nagy jutalmat kapnak, de vigyázzanak, mert az "ugró" faj rendkívül veszélyes.

Vadászat Szerkesztés

A legénység a plusz pénz hírétől megrészegülten megkezdik a vadászatot, csupán Katz érzett némi baljós előjelet. Lawford kapitány gépkarabéllyal felszerelkezve küldi ki a legénységét. Katz, London, Gilmore és Jepson óvatosan, tüzelésre kész állapotban érik el a lebegő tetemét (Katz nem éppen nyugszik meg attól, hogy Jepson szerint "talán" meghalt a lény), itt London elszakad a többiektől, akik éppen mintákat vennének (Katz hiába hívja headseten keresztül). A férfi ugyanis fejében azt fontolgatja, hogy egymaga szerez egy "ugró" mintapéldányt (vagy legalábbis DNS mintát), így a haszon oroszlánrésze is az övé lesz, csakhogy egy "ugró" rá támad és majd elfogja.

A többiek is támadást kapnak, Jepson magát ostorozza, amiért ez a lehetőség eszébe se jutott. Az 5-6 méteres lények támadnának, de Katz a maga három gránátjával elégé elbizonytalanítja őket, hogy sikerülhessen meghátrálni (a nő szidja magát, amiért túl kevés gránátot hozott magával, ráadásul ő maga is fél és sikít). London bejelentkezik a headseten keresztül, jelezve, hogy közeledik, de szava egyszer csak elnémul. Londont ugyanis üldözője elfogja és az erdő mélyebb pontjára viszi. A többiek sincsenek jobb helyzetben, a xenok áradata tereli őket a fészek felé, ráadásul az emberek kommunikációs csatornája ugyan azon a frekvencián van, mint amivel a lebegők kommunikálnak egymással, amit persze az idegenek blokkoltak, vagyis a Typhoonon lévő kapitány nem kapta meg Gilmore üzenetét.

Katz tudja, hogy két opciójuk van: kitörnek és így halnak meg, vagy hagyják magukat terelni és ott meghalni. Utóbbi mellett döntenek, mert London még él és felé tartanak. A férfi jelenti, hogy bár a fészekben van, de amikor eljön a megfelelő idő kitud törni. Katz megadja ezt a lehetőséget: tüzet nyit a kint levő cirka 50 alienre, amik soha nem találkoztak lőfegyverrel, ezért könnyű őket lekapni, ráadásul elégé tömörülnek, amit idővel majd kompenzálnak, gyorsan tanulva hibáikból egyre nehezebb célpontot nyújtanak a három ember számára. London kijön a fészekből, majd a bejáratánál leteszi tartalék oxigéntartályát és azt próbálja berobbantani, de sorra mellé lő, ezért Gilmore lövi ki helyette a palackot, ami jelentős tüzet okoz.

A fekete szörnyetegek felhagynak a támadással és a fészekbe rohannak, menteni a több ezer tojást. A lehetőségen kapva kapva az emberek Katz szándékosan hátrahagyott nyomait követve visszatérnek a hajóhoz (egykor Katz kiscserkész volt) és amint lehet, felszállnak. Ugyan sikerült a növényzetből és a lebegőből mintákat kinyerni, de az "ugrókból" nem, de legalább élnek és ez is valami. Nem is sejtik, hogy London a fészekből magával hozott egy kis tojást, amit a szobájába tesz le, lezuhanyozik, majd aludni tér. Akkor éri őt a meglepetés, mikor álmából felriadva azt tapasztalja, hogy valami az arcára tapadt és valami kezd lemenni a torkán.

Felszerelés Szerkesztés

  • Lézerkarabély
  • Gránátok

Előfordulás Szerkesztés