FANDOM

Lara

Faj:

Ember

Nem:

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Foglalkozás:

Kommunikációs tiszt és technikus a Berserker egységben

Rang:

Alhadnagy

Lara egy vörös hajú nő, aki a katonai pályát választja, majd beáll a Berserkerek közé, hogy segítsen megtisztítani a világot az idegenektől. Az apjától kapott 0.38-as revolvert magánál tartja vész esetére.

Berserker

Alhadnagy a USS Nemesis hajón, előtte katona volt. Összesen 8 bevetést teljesít a hajón (ebből 6 a Hunter/Killer Nemesis megszokott csapatával). Előtte a Strike csapatban szolgált, ahol 5 alkalommal indította be a MAX egységet. Utolsó előtti bevetése a Traon nevű bolygón zajlik.

Rutinfeladat

A Traonon csak az akciósokat látja el infókkal, hogy merre menjenek. A megszokott gyors és hatékony akció most is meghozza eredményét, a telepet kipucolják a xenoktól. A megérdemelt pihenést kellene a csapatnak töltenie, de egy nappal az akció után Alan Grigson hívja őket. Lara szól a felettesének, Eric Izzardnak (néhányszor lefeküdtek, Eric szerelmes Larába, de a nő nem viszonozza, Larát annyira zaklatja, hogy a nő készül átmenni más egységbe). Eric elküldi Larát szólni az akciósoknak, hogy készüljenek majd egy újabb bevetésre.

A 949-es állomás

Utolsó bevetése a Station 949-en megy le. Hiába próbálja hívni az állomást, az néma marad, hiszen már két hete befészkelték magukat az alienek. Az első feladat átmenni az állomásra és egy relét helyezni a kommunikációs terembe, hogy be lehessen látni az egész állomást. Lara átmegy, mert ez az ő szakterülete, ám Izzard habozik átküldeni őt, ezzel még Anton Pulaskinak is leesik, hogy viszonyuk van. Eric bár később bocsánatot kér, Lara nem bízik benne.

A csapat átszáll, Lara letesz egy relét az egyik folyosón, utána elérnek egy lifthez, amiből mozgás jön. Lara kinyitja, szabadjára engedve több tucat arctámadót. Bár sikerül bezárnia a liftet és lelőni az arctámadókat, egynek mégis sikerül Larára ugrania. A gyors segítségnek köszönhetően a nő megmenekül, a lény pedig elpusztul. Továbbhaladnak és elérik a kommunikációs termet, ahol Lara leteszi a relét és távoznak mielőtt egy arctámadó a közelükbe jutna. A siklóhoz épségben térnek vissza, mindenki azt hiszi, hogy többször már nem kell visszatérniük.

Balszerencse balszerencse után

Ezen a napon, az estének megfelelő időben Izzard benéz Larához, a nő nyíltan kimondja, hogy ennyi volt, mostantól szigorúan csak munkatársak. Bár Atyus távozik, Lara tudja, hogy ezzel még nem oldott meg semmit. Másnap Izzard mindenkinek elmondja, hogy nem atomozhatják szét az űrállomást és még erősítést sem kapnak, a cél a W-Y Trader naplójának letöltése (persze ezt csak Izzard tudja, meg azt is, hogy nem maradhatnak szemtanúk).

Lara marad a hajón, illetve Izzard, a többiek, beleértve Brian Ellist (akivel Lara törődik a leginkább, sőt, annyira bízik benne, hogy elmondja ki miért van itt) is átmegy az állomásra a 13:00-kor megtartott eligazítás után. Az akciósok jól haladnak, megtisztítják a biodómot, de aztán többszörös balszerencse következik. A három akcióst alienek tucatjai támadják meg, legyűrhetetlen áradatot képezve, Ellis is jelenti, hogy a MAX pilótája haldoklik, illetve még az adás is megszakad. Lara aggodalma beigazolódik, az akciót le kellett volna állítani már a kezdetén, de ezt Atyus nem engedte.

Az árulás

Lara átmegy az állomásra, biztonságban éri el a kommunikációs termet, ahol semlegesíti a zavaró jelet. Ekkor érzi, hogy egy arctámadó mászik rajta, a lézerpákával sikeresen leszedi magáról, utána sikeresen kikerüli az ugrását és egy fagyasztóba zárja. Az akciósokkal helyreáll a kapcsolat, mint kiderül, Pulaski meghalt és az alienek elviszik Teapet. A csaliember a fészekbe kerül, ahol látja a W-Y Tradert, ekkor derül ki, hogy az egész akció a hajónapló letöltésére ment, illetve az egész fertőzés mögött a Társaság áll.

Martin Jess sem tudja magát sokáig tartani, a xenok őt is elkapják. Ellis önfeláldozó tettet követ el: kiveszi a MAX halott pilótáját és ő maga száll bele, hiába beszélné le erről Lara (Ellis meg is halhat, mert nincsen implantja). Ám MAX/Ellis megfordítja a helyzetet, felszámolja a fészket és kiszabadítja Jesst (Teape megfertőződött, őt Jess lövi le).

Jess letölti a naplót és MAX/Ellis fedezete alatt a dokkhoz mennek. Lara is készül odamenni, ám megdöbbenésére Atyus a teremben van, kezében egy pisztoly és egy időzített nukleáris töltet. A parancsnok elmondja, hogy nem lehetnek túlélők. Lara vetődve próbálná semlegesíteni Atyust, ám a férfi a pisztolyával egyszerűen halántékon vágja a nőt.

Menekvés

Atyus bontja a vonalat Jessékkel, Eric elmondja Laránnak, hogy a Cég jóváhagyta, hogy ő is túlélje a bevetést. Eric vágya Larával élni, ezt a nő kihasználja és eljátssza, hogy szereti a férfit és ráveszi, nyissa ki a fagyasztót, amiben pezsgő van. A pezsgő mellett ott van az arctámadó is, ami elkapja a férfit, Lara pedig a siklóval felveszi az egység túlélőit. Az állomás a Nemesissel együtt felrobban, a sikló elkezd sodródni az űrben és csak három napi levegő van.

Elveszve és megtalálva

Sikerül a sikló levegőellátását némileg megbuherálni, így valamivel tovább élhetnek, nem csak három napig. Lara hiába próbálja rávenni Jesst, hogy ne hibáztassa magát a történtekért, a férfi úgy érzi kötelessége magára vállalnia Pulaskiék halálát.

A Bhunda állomás beméri őket és bevontatja a siklót (Ellis 6 órán át kitartóan sugározta a segélykérést). 11 óra múlva érkeznek meg a W-Y telepére, a helyi vezető, Kevin Vincent átszól nekik, hogy nem jöhetnek ki a siklóból (fegyveres őröket állít oda). Lucas Briggs (ő utasította Kevint a várakozásra) elkezdi a túlélőket kérdezni, hogy hol van a Trader naplója (Lara már a siklóban kiagyalta azt a cselt, hogy majd megjátsszák: a naplót letöltötték és csak akkor mondják meg hova, ha már a Földön vannak), ám ez átmegy vallatásba, mert Jess szétfoszlatta az álcát és majdnem nekiment Briggsnek, csak a két testőr még időben elfogta (Briggs nem hiszi el, hogy a napló megsemmisült, ezért megy a vallatás).

Vadászok

A vallatásnak a riasztó vet véget (predatorok támadnak). Keene marad őrizni őket, Lara egy gyors mozdulattal megfojtja. Elérik a siklót, amit elkezdenek feltankolni, de egy yautja támad Jessre, a támadót Eliss üzemanyaggal locsolja le. A vadász felrobban, Lara az eszméletlen Jesst arrébb húzza a lángoktól és eloltja a férfi ruháját. Az állomás 45 fokos szögben megdől, Lara (a bokája némileg megrándul) és Jess a földön tér magához, Ellis eltűnik, ezért őt kezdik megkeresni.

Machiko

Egy lezuhanó ragadozó hajóból előjön Machiko Noguchi, aki segít nekik a keresésben és yautja lőfegyvereket ad nekik (illetve némi infót mond el a yautjákról, Laráék megdöbbennek azon, hogy van egy faj, ami sportból öli a xenokat). Keresés közben a xenok fészkéhez érnek, innen elfutnak, de Lara elesik, a tőle nem messze levő dronet Jess szétlövi. Machiko elválik tőlük, hogy a predatorokat a fészekhez csalja.

Az állomás romjainál egyesülnek újra, itt a három faj harcba keveredik. Lara pár yautját és alient sikeresen kilő, predator fegyverét odadobja Noguchinak (a japán nő fegyvere kiürült) és a revolverével kezd lőni. Ellis/Max megérkezik és visszaveri az idegenek és yautják csapatait, megmentve a három ember életét.

Menekülés a Bhundáról

Tovább mennek az egyik predator hajó felé, útközben Machiko és Nirasawa (csatlakozott hozzájuk, nála van Briggs teste, arctámadóval rajta) megáll megküzdeni néhány ragadozóval. A Berserker hármas a hajó előtt három yautja támadásának áldozata lesz. Max/Ellis kettőt leszed, de egy plazma lövedék fontos részen találja el a gépet (Lara és Jess közösen lövik le az utolsó ragadozót). A hajónál bevárják Machikót és végül elhagyják a bolygót.

Felszerelés

  • 0.38-as revolver

Galéria

Előfordulás