FANDOM

12 éves kora óta bálnavadász, 27 éven át űzi ezt a szakmát és szerencsésnek mondhatja magát, mert egyetlen testrészét sem vesztette el. Jó pár munkát teljesít a Nyberg Brothers Oil Companynak Björn Nyberg vezetése alatt az Emma fedélzetén.

Tönkremenve

1897-ben úgy dönt ideje lenne otthagyni a bálnavadászatot a bátyja utasítására és észak Carolinába menni aranyásónak. Mindenét pénzé teszi, hogy meglegyenek a megfelelő eszközei. Mint az alaszkai aranyásók, ő sem talál semmit és elszegényedik. Visszatér a bálnavadászathoz, 1904-ben Sven Nyberg bérli fel, első tiszt lesz és az expedíció bevételének 5%-át kapja meg, ez Karl számára hatalmas lehetőség.

Utolsó vadászat

Óriási sikert érnek el egy éven belül. 300 bálnát sikerül elkapni és feldolgozni, ám a feldolgozás végére egyre több égi jelenséget figyelnek meg az emberek. Az egyik nap Karl, Sven és három másik ember körülnéznek és egy kráterben egy acélkoporsószerűségre lelnek. Karl otthagyná, ám Sven beviteti a telepre. Az objektumot elhelyezik, Karl aludni tér, de nem sokáig pihenhet.

Démonok

Rémült kiáltásra ébred. Sietségében nem veszi fel a kabátját, a mínusz fokokban érkezik a koporsóhoz, ami nyitva van, körülötte négy lefejezett emberrel. A véres nyomokat követve elér a tengerészek barakkjához, az ajtót egy láthatatlan alak betöri és leöli a bent levő embereket.

Karl a raktárba rohan valami fegyvert keresni, de nem talál semmit, próbálja az egyik hulláról lerángatni a kabátot, de ezt abbahagyja, mert a vér átáztatta a ruhát. Egy ponyvát terít magára és úgy menekül el a partra, ahol kivárja, hogy a démon eltűnjön. Már a fagyhalál közelében van, nem várhat tovább, muszáj meleg helyre húzódnia, azaz vissza kell mennie a táborba. A mészárlás jelei mindenütt ott vannak, ám a démon nem mutatkozik, ellenben egy kikötözött kutya igen, ami ugatásával megrémiszti Karlt. A férfi az ebédlőben talál menedéket, legalábbis ezt hitte, mert nemcsak egy drone, hanem a predator is itt van.

A yautja félresöpri a férfit, aki egy asztalnak repül, megrepesztve néhány bordáját. A rémült ember az egyik sarokba húzódik és onnan nézi végig a két bestia párharcát. Karl további sorsa nem ismert, de a konfliktust nem élhette túl.

Előfordulás