FANDOM

Erkölcstelen és gyenge morállal rendelkező roncsmentő, akit a kapitánya, Racine mélyen megvet (természetesen Kanako utálja felettesét). Egy nap egy sodródó hajót vontatnak be, aminek bevizsgálása 6 órába telne, ám Kanako ezt figyelmen kívül veszi és egymaga megy be a gépbe szkafanderben.

Mázlista

A gép üres, nincs rajta senki és semmi, leszámítva némi fészeknyálkát. A kommunikátor felreccsen és halálsikolyok szűrődnek át. Kanako kifut és látja, hogy munkatársai darabokra vannak tépve, az alienek leölték őket. Egy idegen tűnik fel, ami elől sikerül elfutnia, de valaki berántja egy ajtó mögé, Racine az. A kapitány megtisztítaná a hajót, ám Kanako menekülne. A kapitány szidni kezdi a beosztottját, hogy mennyire egy gyáva alak.

Kanako ezt megelégeli és leüti, majd kizárja a kommunikációs szobából. Még akkor sem engedi be, mikor egy xeno jelenik meg és elviszi a kapitányt. A terem ajtaja bírja az idegenek támadásait. 5 nap telik el, az egyedüli élő ember Kanako, aki eddig egy palack vízen élt, illetve az első három napban néha szenvtelenül beszélt az emberekkel, akiknek halálát a kamerák révén látja. Aztán megérkezik a felmentősereg, fegyveresek tisztítják meg a hajót és Kanakot kimentik. Ő az egyetlen élő ember, ezért tőle kérdezik meg hogyan kerültek ide az alienek. A férfi természetesen nem az igazat mondja, hogy miatta történt ez, az egészet Racinéra keni, hogy ő nyitotta ki a hajót, pedig mennyire is próbálta őt leállítani. Az emberek hisznek neki, hiszen a hajó memóriája megsemmisült, nincsenek meg a felvételek.

Galéria

Előfordulás