FANDOM

Az istenek választják ki, hogy megküzdjön egy predatorral, hogy lezáruljon a harc Japán és a yautják között (az apja ellenkezik, de hiába, Juta a kiválasztott). Megvakítják, hogy többi érzékszerve kiélesedjen, Sugai mester lesz a tanítója, de a párbaj csak 300 (kerekítve) év múlva kezdődik és ér véget. Edzés közben egy yautja támad rájuk, amit Juta megöl. A maszkot a Nikko közelében található palotánál rejtik el.

Reinkarnálódva

1992-ben jön el a párbaj ideje. Juta ekkor vak harcművészeti oktató Nikkoban (Tokió egyik elővárosa). Van egy szerelme, dr. Elaine. Juta gyerekkorában lett vak és most egy szemműtéttől várja, hogy újra lásson.

Kettesben indulnak el a harcművészeti iskola felé, de Yakuza tagok (négy fő) támadnak rájuk, akiket Juta elver. Az iskolában csak a tanítványok tetemei vannak és egy ragadozó, akivel megküzd, de a lény elmenekül (a vakvezető kutyája meghal). Mitsugi nyomozó kérdezi őket, hogy ki lehet a támadó, de a párnak fogalma sincs ki lehetett. Természetesen Juta tudja ki volt a támadó, mert emlékei visszatérnek előző életéből (illetve valahogy látta a predatort). Ezt el is mondja szerelmének, miközben a házukat a rendőrség lehallgatja.

Újabb küzdelem

A pár elindul ahhoz a palotához, ahol a sisak van elrejtve. A predator megint lecsap, de a katonaság közbeszól. A lény elmenekül, de pár katonát megöl előtte (négyet). A pár visszatér a házba, ezentúl katonai felügyeletet kapva. Juta megidézi Sugai mestert, hogy adjon tanácsot, a válasz csak annyi, hogy a romoknál találja meg a harchoz a felszerelést.

Leszámolás

Juta felhívja egykori tanítványát, aki kiviszi őt a romokhoz, megteheti hogy kivigye a katonák orra elől, mert a tanítvány Kataro tábornok. Juta a romoknál megtalálja annak a yautjának a maszkját, akit előző életében megölt és még egy Katana kardot, ami a nála levő kardnak a testvére. Előjön a yautja és kardpárbajba kezdenek, amiben Juta nyer és ellenfelét lefejezi. A 300 éves harc befejeződik, a hullát 5 yautja viszi el és elhagyják a bolygót, miközben Mitsugi nyomozó, Elaine és katonák érnek Jutához.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás