FANDOM

Tengerészgyalogos nő, aki 2179-re hadnagyi rangig küzdi fel magát. Arca bal felén egy halvány csík van, jelezve az egykori sebet. A seb környékén izmai lebénultak, ez akkor feltűnő, mikor mosolyog.

Az új felettes

2179 június 10-én az acheroni alakulathoz egy új parancsnok érkezik. Demian Brackett századost Paris hadnagy és Coughlin őrmester fogadja. Az eligazítás után az őrmester és hadnagy elmondja kikre kell odafigyelni és mik a szokások a kolónián. Bár Brackett még csak most jött, máris kap egy küldetést Al Simpsontól, egy mentőakciót, ami két telepest és katonát érint. A négy ember a vihar elől egy sérült atmoban húzta meg magát, ami robbanni készül. A százados, Paris, Aldo Crowley, Chenovski, Stamovich, Hauer, Nguyen és Pettigrew a helyszínre mennek.

Egy túszdráma fogadja őket, Otto Finch pisztolyt szegezett Ankita Yousseff fejéhez, miközben Marvin Draper meg a telepesre fogta fegyverét. Ugyan Demian próbálja békésen megoldani a helyzetet, de Marvin megelégeli ezt és egyszerűen lelövi Ottót. A százados kivinné a testet, de parancsát csak Yousseff, Paris és Chenovski teljesíti. A járműben Curtis Finch belehal a sokkba és a sebesülésébe, az atmo pedig darabokra robban.

Akció

Június 21-én Paris lesz ideiglenesen a telepen lévő katonák parancsnoka, hiszen Demian néhány tengerészgyalogossal kivonul megmenteni a bajba került Jorden családot. Az alakulat másnap este ér vissza, Russ Jorden fején valami lény van. Paris továbbítja felettese parancsait, így katonákat küld a tudósokhoz és az űrutas roncshoz.

Június 23-án Russból megszületik egy mellkasrobbantó, így jár majd a többi telepes és katona is, akik megfertőződtek. Az idegenek egyre szaporodnak, ahogy az elhurcolt emberekből keltetőt csinálnak. A telepesek és tengerészgyalogosok tehetetlenek, egészen június 26-ig, amikor is sikerül behatárolni az idegenek fészkét.

A kolónia védője

Brackett 10 katonával támadást indít, Paris hadnagyon és a maradék 6 tengerészgyalogoson múlik a több tucat telepes védelme, akik a raktárban bújtak meg. Ugyan a védelemben maradt katonák jobban felvannak szerelkezve, mint a fészket megtámadó társaik, de ez még így is kevés egy támadás visszaveréséhez. Paris pontosan ettől tart, egy támadástól, hiszen túl kevesen vannak. A raktárhoz csak egyetlen út vezet, a többit lehegesztették, csökkentve a potenciális támadási útvonalakat.

A hadnagy cirka egy órán át járja a folyosókat, mindig fütyülve, ha egy őrhöz ér és viszont. Azonban Chenovski felől nem jön fütty, vagyis baj van. A nő odarohan és meglátja a lebénult Chenovskit a földön, felette egy wariorral. Paris az M41A-val kétszer mellkason lövi a lényt, a belőle kifolyó sav pedig a férfi bal lábára csöpög. Paris tudja jól, hogy patthelyzet alakult ki: nem ölheti meg az idegent anélkül, hogy bajtársának baja ne essen. A status quot az idegen oldja meg: egyszerűen megöli a férfit. Julisa lelövi a felé rohanó bestiát és még időben arrébb ugrik a tetem elől. Yousseff közlegény ér mellé, hogy segítsen, ám ebben a pillanatban a közlegény posztjánál az idegenek támadást indítanak.

Csupán egyetlen warrior töri át az ajtót, ám így is elpusztul egy telepes és Aldo. A lényt a két odaérkező nő lövi le. Paris reménykedik abban, hogy a századosék már kifüstölték a fészket, addig is neki biztonságba kell helyeznie a telepeseket. A raktárban lévő telepesek közül csak cirka 20 fő hajlandó a vezérlőterembe vonulni. Paris és Yousseff hátramarad fedezni az embereket, hiszen az idegenek áttörtek és megöltek két katonát. A két nő két warriort talál meg, amiket elintéznek, miközben hallják, hogy a vezérlőteremben pánik tört ki, az idegenek bejutottak.

Yousseff segítene a telepeseknek, de Paris nem, hiszen csak azt érnék el, hogy ők is meghalnának. Ekkor tűnik fel Demian és Pettigrew, a fészek elleni támadás kudarcba fulladt, ellenben van egy hajó, amivel elmenekülhetnek. Feltűnik a harmadik alien, ám őt Demian könnyedén lelövi.

Utolsó erőfeszítés

A katonák a vezérlőterembe rohannak, hogy minél több embert magukkal vigyenek. Lekaszálják az 5 ott lévő idegent, majd Brackett magával hoz egy eszméletlen kislányt, Luisa Cantrellt (több embert nem tudna hozni, hiszen a hajóra már csak egy ember férne fel, de az idő is sürget, az idegenek közelednek). A folyosón megjelenő két warriort lelövik, majd futva érnek el a titkos W-Y hajóhoz. Az odavezető folyosónál Pettigrew meghal, egy kilépő alien öli meg, Yousseff pedig eltűnik a liftaknában, egy xeno magával vitte. Paris egyszerűen nem hiszi el, hogy lényegében egy köpésre a hajótól haltak meg. Dühében megöli a félhalott alient, amit még Pettigrew sebesített meg.

A folyosón Paris ráordít dr. Morira, hogy feküdjön le, a tudós azonnal megteszi, így az elsüvítő lövedékek a közelében lévő warriort tépik szét. A két tengerészgyalogos nem öli meg a tudóst, aki végig tudott arról, hogy a kolónián mi történhet. Paris beül a pilótaszékbe és felszáll a hajóval, a célja ismeretlen, de a századossal együtt bosszút esküszik a Társaság ellen.

Felszerelés

  • Rohampuska

Előfordulás