FANDOM

Vidám Fülöp nő. A Hornblower nevű hajóra osztják be mint nővért 2058-ban. A hajó célja egy anomália lefoglalása a Japetusz körül. Daryl Corgan kapitány és ő párszor lefeküdtek egymással, ezt a kapitány később bánja.

Idegen lények

Az érkezés baj nélkül lezajlik, de mikor a felfedező csapat visszatér az anomáliáról, kiderül, hogy három társukra arctámadók tapadtak. Julie jön csak rá, hogy az arctámadók nem kiszívnak valamit a gazdatestből, hanem épp ellenkezőleg, valamit beültetnek. Amint végbemegy a megtermékenyítés, a lények leesnek a férfiakról, akik nem is sejtik, hogy mi növekszik bennük. Corgan két nap karantént ad nekik.

Műtét

Először Immanuel Cruzból tör ki a mellkasrobbantó, ami elmenekül. Julie és Dorea Rondell nem tudják megakadályozni, hogy Ali Beresford egy szikével kivágja magából az idegent (Ali arcon üti Juliet, akinek a szája felreped), ugyan a xenot kiszedi magából, de a lény megtámadja és megöli, majd elmenekül. A zűrzavart kihasználva Horus Collindale fegyverrel a kezében elmenekül, mert nem bízik a többiekben (szerinte fel akarják darabolni). Dorea és Julie már az őrület határán van a történtektől, ám a nővérrel ellentétben Dorea elindul elfogni Horust. Később Horus belefut a nővérbe, akit fegyverrel kényszerít, hogy hozzon orvosi felszerelést és a leszállóegységgel induljanak el az anomáliára, hogy ott műtsék ki belőle a Halált.

A nő irtózik az űrtől, de kénytelen teljesíteni a férfi parancsait. Az anomália belsejében Julie sikeresen kiveszi a férfiból a xenot, de az idegen átharapja a nő fejét, ezzel megölve őt. Mire Collin Hesse és Nate Eusebius megérkezik, már csak a két ember maradványait találják. Nate dühében az összes idegent megölné amiért elvesztette szerelmét, Juliet, akivel régen járt de szakított vele, mert nem volt kész a házasságra.

Előfordulás