FANDOM

Henry4

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

USCM

Rang:

Hadnagy

Halála ideje:

23. század első fele

Halála helye:

Cerberus szektor USCM HQ

Tengerészgyalogos, aki hadnagyi rangig viszi mielőtt meghalna. Apja nem más mint a Fegyveres Szolgálatok Bizottságának elnöke, akinek nevéhez fűződik a katonai űrbázisok megépítése, hogy a legtávolibb kolóniát is lehessen védeni gond esetén. Joseph jó katona, de néha nem bír magával és az apjának kell kisegítenie (Joseph anyja azt szeretné, ha fia is inkább papírmunkát végezne mint civil). A 23. század első felében majdnem agyonver egy feljebbvalót. Büntetésként egy épülő kommunikációs telepre kell mennie egy évre, hogy ott szolgáljon egy szakasz kezelhetetlen katonával. Előtte a USS Melville hajóval le kell szállítania egy rakomány veszélyes hulladékot az Alphatech Sungun Facilitybe és magával kell még vinnie néhány Alphatech alkalmazottat, illetve egy Liston nevű szintetikust (az eligazítás alatt nem kicsit lepődik meg a fölé tornyosuló szintetikustól).

Alphatech Sungun Facility

A Sungun nem küld vissza jeleket. 6 Alphatech biztonsági átmegy és eltűnnek. A szakasz Henry vezetésével átmegy (előtte alapos verést kapnak, amiért nem öltöztek be), senki sem fogadja őket, ellenben kiderül, hogy mi is a gond: alienek. Nyland őrmester visszavinné a szakaszt, mert nem elég képzettek és felszereltek egy harcra, ellenben Joseph az irányítóterembe megy, hogy túlélőket keressen. A szakasz három részre oszlik: Henryék túlélőket keresnek, Nylandék E.V.A. Suitot (kettő tönkrement a sav miatt), illetve 5 katona a lépcsőházban őrködik.

Henryék csak egy Dinkel nevű túlélőt találnak, miközben a többi katona támadás alatt van. Mire a hadnagy és emberei újra egyesülnek a többiekkel, már a szakasz három fős veszteséget szenvedett el a xenokkal szemben. A csapat hátrálni kezd egy biztonságos hely felé, amit bár végre tudnak hajtani, de egy katona meghal. A hadnagy kiszedi Dinkelből, hogy hol van a fészek, illetve megtudja, hogy Bug-Men fegyveresek vannak a dokknál, ahol a fészek is van.

Henry, Rake, Chen és Dinkel E.V.A. Suitban kimennek az űrbe és kívülről nyitják ki a dokk zsilipjét. Az idegenek kirepülnek, a maradékkal pedig elbánnak. Elfognak egy Bug-Ment és kiszabadítják Vormitagot. Az akcióban három katona vesztette életét, egy eltűnt illetve öt Alphatech biztonsági halt meg, ellenben sikerült 40-50 alient megsemmisíteni.

Bracken's World

Bracken's World világára érkeznek hátha ott kapcsolatba tudnak jutni a szektor parancsnoksággal, ami érkezésük óta hallgat. Nyland és Carmen Vasquez az Alphatech embereivel a fővárosba mennek, miközben Joseph a többiekkel megvizsgál egy anomáliát. Ez az Alphatech Hardware, amit 13 Bug-Men megtámad mikor a katonák odaérnek. Maryland APC-vel felveszi a katonákat, de a Dropship felrobban. A moszatmezőkön keresztül elmenekülnek, addig mennek, amíg kifogy az üzemanyag.

Csupán ki kell várniuk, hogy Nylandnak feltűnjön: már túl régóta nem jelentkeztek be és majd kijön megnézni mi történt. A moszatmezőn messzire ellátnak, így könnyű kiszúrni az esetleges támadókat, ellenben a swimmerek alulról csapnak le és elragadják Carranot. A katonák az APC tetején vesznek fel védelmi pozíciót és visszaverik az első rohamot. Henry egy swimmert sikeresen felrobbant. A második támadásnál már úgy tűnik mind meghalnak, de Nyland időben jön a Dropshippel és felveszi a katonákat.

Henry2
A fővárosba mennek, ahol az emberek nem örülnek a katonáknak. A polgármester azonban kéri őket, hogy védjék meg a várost a xenoktól. Joseph másnap reggelig hajlandó maradni. Henry szabadidejében rákérdez Beliveaura, hogy mi köze az Alphatechnek a Bug-Menhez. A céges igazgató azt feleli, hogy Liston miért van a szakaszban, hiszen több millió dolláros szintetikus, amit biztos nem jelentéktelen helyek őrzésére küldtek. Joseph ezután elmegy a védelmet megtervezni: csak a tengerre nyíló kapun lehet bejutni, ezért oda csalják a xenokat, a bent levő egységek és a Dropship pedig lekaszálja a lényeket.

A valóságban azonban a sav átmarja a kaput, így túl hamar törnek be a lények. Az eddig hátérből parancsnokló hadnagy fegyvert ragad és személyesen is részt vesz a küzdelemben. Rake elmondja, hogy van nála egy olyan anyag, ami felgyújtja a moszatot, de a moszattermés teljesen elpusztulna. Joseph azonnal bedobja a vízbe a tárgyat, a moszat fellángol és a xenok elmenekülnek. Herk Mondo, aki segített a védelemben, távozik, mert nincs már mit tennie. A hadnagy elküldi embereit, hogy oltsák be magukat. Rajta kívül senki sem tudja, hogy így bombát fecskendeznek magukba, amik akkor robbannak, ha távol vannak a hadnagytól vagy ha meghal. Így a katonák mindig engedelmeskednek neki.

A város lakói dühösek amiért a termésük oda lett, Henry leordítja őket, hogy örüljenek az életüknek. Ezután elmegy, de Beleviau megállítja és egyezséget ajánl: ha elviszi őt egy bizonyos helyre, cserébe fontos infókat mond el. Henry ebbe beleegyezik. A USS Melville azonban orbitális pályán felrobban, így új hajót kell keresniük.

Joliet Mining Facility

A bolygótól nem messze van egy bányatelep, orbitális pályán. Itt az Alphatech egy titkos depót helyezett el, ezért jönnek ide a katonák. David Sereda néhány robottal segít nekik az APC-be bepakolni a fegyvereket, de megjelennek az alienek. A robotok ideig-óráig feltartják őket, elég időt hagyva a katonáknak Dropshippel elmenekülni (az akció során Henry többnyire az APC-ben maradt). Később megtalálnak egy űrhajót, amivel elhagyhatják a helyet.

Leszámolás Fatherrel

Az úton Beliveau elmondaná, hogy mi lenne a feladat, de Vormitag lelövi, akit aztán Rosemas öl meg. Mint kiderül, az elfogott Bug-Mentől szerzett néhány katonája pempőt, Joseph inkább kidobná az űrbe a haldokló Bug-Ment, de Nyland lebeszéli róla. Rake eközben sikeresen átprogramozta Listont, hogy teljesítse a hadnagy minden parancsát. Joseph kikérdezi a szintetikust miért is van itt a szakaszban valójában. Lefekvéskor néhány katona túszul ejtené Henryt, de nem számítottak rá, hogy Liston őrt áll. A zendülőket elintézi, Joseph legközelebb nem fogja csak ezt úgy hagyni és a tettesek törött csontokkal fognak élni.

Megérkeznek az Alphatech Research Station # 2378 helyére. Adatokat kell letölteni, hogy a későbbi harcra fontos infókat szerezzenek meg. Az odaút eseménytelen, de a visszaúton alienek jönnek elő, egy Bug-Men pedig lekapcsolja a hajó energiáját. Nyland megöli a Bug-Ment és visszakapcsolja az energiát. A szakasz elhagyja az állomást, hátrahagyva Nylandot, akinek fejében aktiválódik a bomba.

Nem messze meglátják a szektorparancsnokságot, belerepülnek (az állomást fészeknyálka fedi, de a védelmi fegyverek ettől eltekintve működnek) és APC-kel elindulnak véget vetni a Bug-Men terrorjának. Az út végén Joseph lelövi a Bug-Men vezérét, Fathert. Ezután arra kéri Listont, hogy vigye ki a katonákat, mert ő már túl sok vért veszített (az úton a Bug-Men fegyveresek eltalálták). Liston kitépi a férfi szívét és hatástalanítja a bombák aktiválóját.

Felszerelés

  • Gépkarabély (kétféle)
  • Pisztoly
  • Páncélzat

Galéria

Előfordulás