Advertisement

Tengerészgyalogos tizedes, aki leszerelését követően büfékocsijában dolgozik, éjjelente pedig a műhelyében ügyködik egy gépkarabélyon. Így születik meg az M41 Pulse Rifle prototípusa. LaForce ezzel beírja magát a történelembe, mint egyik felmenője, John Moses Browning. A modern tengerészgyalogság emberei hálával tekinthetnek LaForce tizedesre, akinek fegyvere számos életet ment meg a bőrnyakúak között, míg az ellenség sorait megtizedeli. Jonathan egy zseni, aki ha hajókkal foglalkozott volna, bizonyára új típusokat hozott volna létre, de ő maradt a lőfegyvereknél.

Legenda születik

A miehmi hadjárat során üt szöget a fejébe egy modern gépkarabély létrehozásának gondolata. Számos katona csak azért hal meg, mert a fegyvere nem bír elég átütő erővel, vagy nem bírja a környezeti hatásokat. Leszerelését követően maszekban egy gépkarabélyon ügyködik a garázsában, itt forradalmi megoldásokat használ, amiket később levédet. A Marine 70 program során a tengerészgyalogság újgenerációs gépkarabélyra ad ki pályázatot. Számos nagy tapasztalatú mérnök és fegyvertervező kerül elő, akik több millió $-os fegyverekkel vesznek részt a pályázaton. LaForce belóg a lőtérre, ugyanis az egyik őr életét anno a kochani csatában mentette meg. Azt hazudja neki, hogy csak megfigyelőként lesz jelen, valójában magával hozta prototípus fegyverét, amivel mindenkit leiskoláz. Nemcsak rendkívül pontos, de elég megállítóerővel is bír és az sem gond, ha sárba merítik.

Megnyeri a pályázatot, bár az M41 még nincs kész, LaForce nem bírt olyan eszközökkel, amivel megalkothatja az elképzelt karabélyt. Számos fegyvergyártó keresi meg és jelentős összegeket kínál egyes szabadalmakért, ám Jonathan mindet visszautasítja, hiszen ő nem a pénzért dolgozott, hanem hogy segítsen a tengerészgyalogosokon. A Weyland-Yutani emberei megpróbálják ellopni a prototípust, illetve mivel az nem ment, akkor szabotálni. Persze a Társaság mindent tagad. LaForce az Armat Battlefield Systems ajtaján kopogtat be és társul velük. A cég tökéletesíti a fegyvert, ami 2171-ben rendszeresítve lesz.

Előfordulás

Advertisement