FANDOM

Cameron

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

USCM

Rang:

Tizedes

John "Duke" Cameron 32 éves tengerészgyalogos tizedes (2179-re). Született vezető, nem csak a középiskolában tűnik ez fel, mikor osztályelnöknek választják. Mindig is a csillagok felé tekintett, terraformáló egységek javítását tanulja később, de ez nem tetszik neki és belép az USCM-be, amit nem bán meg.

A Sulacon

2179-ben a USS Sephora legénységi tagjaként vezeti a Fire Team Foxot. Az LV-426-on levő UPP telep elpusztítása után jön el John ideje. Patrick Steele tájékoztatja, hogy egy sodródó Weyland-Yutani hajó tart a Sulaco felé, amit ki kell lőni. Cameron épp hogy elindul, ám vele szembe jön Jimmy Kim Sean Davissel. Kim elmondja, hogy a hajót már bevontatták, illetve bemutatkozik Davis is, aki nagyképűen viselkedik, éppen ezért ereszt meg pár lövést Cameron a falba (megrémisztés céljából). Davist elvezetik, Cameron pedig elindul, hogy az új parancs értelmében alieneket öljön.

Cameron a felső hangárban felszed egy kulcskártyát, ekkor jön be Kim zavaros üzenete, miszerint a W-Y hajón levő konténereket kinyitották, eleresztve egy rakás alient. John Cameron mindent megtesz, hogy megtisztítsa a hajót, miközben Patrick parancsa szerint a hajó aljába megy, mert ott különös jeleket fog. Ez nem más mint a királynő, amit Cameron sikeresen kilő az űrbe (előtte egy Work Loaderrel megy neki).

Tisztogatás

A Fox visszatér a Phobosról, Cameron elé Davis jön érdeklődni az alienek felől. A katona megmondja neki, hogy a telepen levő alienek meghaltak és tenni fog róla, hogy a Sulacon levők is elpusztuljanak. Erre Davis távozik, hátrahagyva két szintetikust.

A Sulaco a Mars felé tart, azzal fenyegetve, hogy a W-Y megszerzi a lényeket, vagy az összes ottani lakos megfertőződik. A hajót nem tudják leállítani, ezért túl kell terhelni, hogy felrobbanjon. Bár ezt Cameron megpróbálja, nem sikerül elérni a túlterhelést, az egyetlen megoldás, hogy a hajót a Marsnak viszik úgy, hogy az becsapódjon és felrobbanjon. Ám a katona hiába harcolta át magát a vezérlőterembe (ezért még ki is kellett mennie az űrbe), az irányt nem lehet felülírni, mert Davis nem engedi.

Cameron feladatja megtalálni őt. A hajó alján meg is leli Seant, ahol a céges férfit megöli egy hatalmas alien (empress). A lénnyel vívott harc percekig elhúzódik, ám végül a tengerészgyalogos jön ki belőle élve.

A hajó alját robbanás rázza meg és elkezd távolodni a Marstól. Nem tudni, hogy Cameron élve túlélte-e a bevetést. Az akcióban 7 tojást, 13 gorilla alient, 172 dronet, 33 W-Y szintetikust, egy királynőt és egy empresst pusztít el.

Felszerelés

  • C-8

Galéria

Előfordulás