Advertisement

2004 október 10-én érkezik meg a Bouvet szigetre Rusten Quinn fúrócsapatának tagjaként (Rusten és ő barátok). A Piper Maru fedélzetén érnek majd a szigetre. Az eligazítás utáni vacsorán Joe és Rusten inkább sörözni mennek.

A sziget

A 100 éve elhagyatott bálnavadásztelepen húzzák fel a bázist, miközben a tudósok és pár zsoldos lemegy az ismeretlen módon odakerült alagútba, ami levezet a célponthoz: egy földalatti piramishoz. Joe azok között van, akik lemennek, ott segít felállítani a mesterséges fényforrásokat, hogy lehessen valamit látni a sötétben. A piramis valódi, de ami még fontosabb: Joe rálép egy olyan kőlapra, ami felébreszti a királynőt, az úrnő ontani kezdi a tojásokat. Persze senki se tudja, hogy a férfi véletlenül mit indított el.

Gondok

Joe jelen van a szarkofág feltárásánál, ahol három váll-löveg található. Azokat elveszik, ezzel aktiválva a beavatási ceremóniát, a fentebb levő emberek csapdába esnek az áldozati kamrában és megfertőződnek az arctámadók miatt. A zsoldosok előveszik a Heckler & Koch G36-okat, amiből Joe is kap egyet. A csapatot később három beavatatlan yautja lepi meg, Joe megijed, ráadásul a változó falak miatt egy szinttel lejjebb zuhan. Próbál segítséget kérni Mark Verheidentől, de az lefagy és nem segít. Joe magára marad egy alagútban. Azaz majdnem egyedül, ugyanis az egyik drone elfogja és elviszi a fészekbe, ahol megfertőzi. Joe testéből majd egy mellkasrobbantó bukkan elő.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás

Advertisement