FANDOM

Joe Connors

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Weyland Industries (felbérelve)

Halála ideje:

2004. Október 10.

Halála helye:

Bouvet sziget, piramis

2004 október 10-én érkezik meg a Bouvet szigetre Rusten Quinn fúratási csapatának tagjaként (Rusten és ő barátok). A Piper Maru fedélzetén érnek majd a szigetre. Az eligazítás utáni vacsorán Joe és Rusten inkább sörözni mennek.

A sziget

A bálnavadásztelepen húzzák fel a bázist, miközben a tudósok és pár zsoldos lemegy az ismeretlen módon odakerült alagútba, ami levezet a célponthoz: egy földalatti piramishoz. Joe azok között van akik lemennek, ott segít felállítani a mesterséges fényforrásokat, hogy lehessen valamit látni a sötétben. A piramis valódi, de ami még fontosabb: Joe rálép egy olyan kőlapra, ami felébreszti a királynőt, az úrnő ontani kezdi a tojásokat.

Gondok

Jelen van a szarkofág feltárásánál, ahol három váll-löveg van. Azokat elveszik, ezzel aktiválva a beavatási ceremóniát, a feljebb levő emberek csapdába esnek az áldozati kamrába és megfertőződnek. A zsoldosok előveszik a Heckler & Koch G36-okat, amiből Joe is kap egyet. A csapatot később három beavatatlan yautja lepi meg, Joe megijed, ráadásul a változó falak miatt egy szinttel lejjebb zuhan. Próbál segítséget kérni Mark Verheidentől, de az lefagy és nem segít. Joe magára marad egy alagútban. Azaz majdnem egyedül maradt, ugyanis az egyik drone elfogja és elviszi a fészekbe, ahol megfertőzi. Joe testéből majd egy mellkasrobbantó bukkan elő.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás