FANDOM

Cantrell

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

A CIA által fizetett amerikai katona, aki rengeteg titkos akciót teljesít a Cég számára. Igazi kemény legény, aki nem fél senkitől és semmitől. 1992-ben azonban a CIA ellene fordul, hiszen olyan dolgot látott, amit nem kellett volna.

Nicaragua

A DEA és a CIA egy közös akciót indít Mendares elfogására. A csapat összesen féltucat főből áll, akiket Martin Dworkin vezet. A csoport helikopterrel éri el a dzsungelt, ahol a drogbáró által megszállt település is található. Cantrell ha tehetné, az egész falut lenapalmozná, hogy elkerüljék a veszteségeket, ám Dworkin a behatolás mellett dönt.

Cantrell elvágja az egyetlen ébren lévő őr torkát, miközben Dworkin eléri azt az épületet, ahol a célpont lehet, ám ekkor az ajtón keresztül többször is eltalálják. Ha ezt a faluban lévő fegyveresek nem hallották volna meg, akkor a Joe által a házba dobott gránátok robbanását már biztosan igen. A kibontakozó tűzharcban Joe üldözőbe veszi a drogbárót, ám egy lövedék eltalálja, a vérveszteség miatt kezdi elveszíteni eszméletét, de még látja, ahogy egy predator lefejezi Mendarest. A CIA emberét végül egy robbanás juttatja az eszméletlenségbe, mint később kiderül, ez menti meg az életét (a yautja számára nem lenne dicső, ha megölné).

Hadbíróság

Arra ébred, hogy az amerikai hadsereg több katonája is körülveszi, illetve egy tábornok közli vele, hogy ezúttal elvetette a sulykot, tettéért felelnie kell. Cantrell nem érti az egészet, aztán meglátja a falut, ahol fellógatott és lefejezett emberek vannak. Hadbíróság elé állítják, mindezt titokban. Minden jel arra utal, hogy elítélik, hiszen még a CIA is ellene fordult, mindenképpen el akarják hallgattatni, hiszen tudják mit látott. Azonban védőügyvédje, Griggs Irving mindent megtesz védence ártatlansága bebizonyítására, a bizonyítékok listáján ott van egy vietnami eset (egy dél vietnami tisztet ítéltek el egy egész viet-kong falu kiirtásáért, a férfit később az USA-ban "baleset" éri és meghal), illetve egy 1. világháborús napló, ami mellé még egy predator sisak is társul.

Felszerelés

  • Gránátok
  • Golyószóró
  • Gépfegyver

Galéria

Előfordulás