FANDOM

Otra04

Faj:

Xenomorph

Élőhely:

Bárhol

Gazdatest:

Space Jockey

Magasság:

12 láb felett

Ultramorphként is ismert. Űrutasból kikelt alien. Mérete jóval nagyobb, mint egy emberből kikelt idegené. Mérete 12 láb felett van, igazi monstrum, amit nehéz legyőzni. Évmilliárdokkal ezelőtt a jockey-xenomorphok nagyon elterjedtek voltak, lévén az űrutasok faja majdnem kipusztult. Az idő haladtával ezek az alienek kihalnak, de amíg egy élő space jockey is előfordul, addig lehetnek belőlük kikelt alienek is.

Ismert lények

2142-ben egy ismeretlen bolygón, a Weyland-Yutani által irányított szintetikus megfertőzi az utolsó ott élő űrutast. A belőle megszülető alien vad pusztításba kezd az így is ingatag space jockey városban. Pusztítása során megöl néhány emberből kikelt alient is, szándékosan. Remélhetőleg a lény elpusztul a város összeomlásában.

Az LV-426 felszínén, 2179-ben a USS Sephora Fire Team Fox egysége egy APC-vel nekimegy a pilóta hajónak. A jockey-xenomorph ekkor ébred fel a hibernációból és támad rá a USCM embereire. A lény, ami a fosszilizálódott pilótából tört még ki, elpusztul a heves harcban.

Galéria

Előfordulás