FANDOM

Jimmy "Chiever" Kim 24 éves férfi, aki elsőosztályú közlegény az USCM-ben (2179-ben).

Az apja nyomdokában

Középiskola után beáll a seregbe mint anno az apja. Ugyanott képzik ki mint az apját és még a szokásik is egyeznek (folyékonyan beszélnek spanyolul, angolul, portugálul, japánul és mindketten vegetáriánusok). Úgy tűnik, hogy egy remek apa-fia kapcsolatuk van, de valójában nem. Kim mindig is az apja elvárásainak próbált eleget tenni. Amibe belekezd azt jól csinálja, de nem akar örökké apja árnyékában élni.

A Sulaco

2179-ben a USS Sulaco után küldött csapat tagja. A Sulacon xenok várják őket, ám ekkor Kim és raja még nem szenved veszteséget. Röviddel azután, hogy a LV-426-on levő UPP telepet sikerül megsemmisíteni, egy Weyland-Yutani hajót vesznek fel a Sulacon. Kim elkíséri a Fire Team Fox felé Sean Davist. Kim nem érti, hogy mi rosszat tettek azzal, hogy a W-Y hajóját bevontatták, hiszen ezt felsőbb utasításra tették.

Kim visszatér a hajóhoz, ahol kinyitják a konténereket, szabadjára engedve több tucat alient. Az EOK elveszti három társát, utolsó üzenetében (amit John Cameronnak küld) zavarosan ugyan de, elmondja mi is történt. Bár úgy tűnik, hogy Jimmy meghalt, de ez nem igaz, ugyanis elmenekül és próbálja rendezni a katonák sorait. További sorsa ismeretlen.

Felszerelés

Előfordulás