FANDOM

Szőke, hallgatag férfi, aki testépítő. 2058-ban a Hornblower fedélzetén medikusként szolgál. A hajó célja a Japetusz környékén található anomália lefoglalása.

Gondok

O'Neil is lemegy az idegen űrhajóra, de nem megy be, inkább a landolóegységeknél marad, ugyanis retteg ha űrruhában van (egyszer látta ahogy egy embert az űrruhán keresztül kiszívott a vákuum). Még a landolóegységben is ideges, visszamenne a Hornblowerre, de Nate Eusebius nem engedi ezt meg neki. A második vizsgálaton (az elsőt félbe kellett hagyni, mert három emberre arctámadó került, Daryl Corgan kapitány szólt Jimnek, hogy jöjjön közelebb a landolóegységgel a Tojás bejáratához) nem marad a Hornbloweren.

Idegenek

Most is a landolóegységen marad, ő a közvetítő Corgan és Julie Murteno között, ám nem kell gyakran üzeneteket továbbítania, így van ideje pókerezni. Időközben megszületik két alien a Hornbloweren, ezért Corganék visszatérnek a hajóra (a harmadik xeno majd az anomáliára kerül). Elindul a vadászat az alienekre (az első akció során nem lelik meg őket, 05:00 után újabb keresésre indulnak).

A legénység a meghajtótermeknél két csapatra válik. O'Neil a jobboldali meghajtótermet átvizsgáló csapatba kerül (szívesebben lenne inkább egy kolónián a Marson, távol ettől a rémálomtól), az ott levő alient nem sikerül megölniük. A legénység (már két emberrel kevesebb) a hídra megy vissza, észreveszik, hogy valami baj van a külső letapogatókkal, ezért elküldik Harl Buxtont és két embert, hogy javítsák meg. Ők belesétálnak Eli Reynolds csapdájába: a szétfújt alien feromonba, a három embert szétszedik az idegenek. A hídon maradottak mind odamennek, hogy segítsenek, csak O'Neil marad a hídon.

Halál

A csapat senkit sem tud megmenteni, ráadásul újabb egy fővel csökken a létszám. A túlélők a hídnál veszik fel bázisukat, rendszeresen őrt állítva. Jim lesz az akinek őrködése idején előjön az egyik alien. Az emberek arra riadnak fel, hogy Jim halálsikolyait hallják.

Felszerelés

Előfordulás