FANDOM

A Weyland-Yutani szintetikusa, aki a USCSS Theseus fedélzetén szolgál 2122-2179 között doktorként. Külsőre zöld szemű nő, aki felett csak Keller parancsol. A hajó eredetileg az LV-669-re menne leszállítani az állatokat és rabokat, ámde a 10125 Kezdeményezés szerint az LV-501-re tesznek egy kitérőt alien mintapéldányokat szerezni. Csupán a szintetikusok vannak ébren, a rabok és tengerészgyalogos kísérőik a kryoban fekszenek.

Bajban

Jillian enyhén szólva megveti a direktívát, miszerint a szerzett tojásokkal kell pár embert és állatot megfertőzniük. A hajó folytatja útját az LV-669 felé, de útközben egy arctámadó elszabadul és a szellőztető rendszerben az egyik turbina beszippantja. A lény cafatokra szakad, savas vére pedig egy sor fontos rendszert tesz tönkre. A turbina tönkremegy, a kommunikáció és az energia elszáll. Csupán a tengerészgyalogosok kapszulái nem nyílnak fel, nélkülük az elítélteknek és androidoknak esélyük sincs a xenok ellen.

Napok múlva valamiért felébrednek a katonák (a Void Ghost három predator ifjonca tehet róla). Hauser százados vezetésével a bőrnyakúak átverekedik magukat a hídra, ahol Jillian és Keller tartózkodik. A két szintetikus beszámol a tisztnek a történtekről és hogy 6 órán belül becsapódnak az LV-582-be. Ha az A266 szekcióban lévő motor erejét sikerülne átcsoportosítani, akkor sikerülne landolni úgy ahogy az LV-582 felszínén. Persze már az is csoda, ha valaki túléli a becsapódást. A százados szíve szerint lelőné a két doktort, amiért a W-Y tervéhez asszisztáltak. Jillian önként vállalja, hogy a katonákkal tart a gépterembe, bár minta félne. Az erőfeszítésük nem volt hiábavaló és sikerül "landolni" a bolygón, egy bolygón, amin már eleve predatorok vadásztak alienekre.

Előfordulás