Advertisement

Jesse egy népszerű diáklány Gunnison, Colorado városában. Pasija Dale Collins, ám rájön, hogy valójában Ricky Howardot szereti. 2004 október 12-én pizzát rendel, amit Ricky hoz ki. Csakhogy a lány lakásán ott van Collins, Mark és Nick, akik megvárják, hogy kimenjen a futár és az utcán verjék el.

Randi helyett

Az eset után Jesse dobja az erőszakos Dalet, másnap ezt elmondja Rickynek, illetve, hogy találkozzanak az iskolai fedett medencénél este 10-kor. Így is történik, Jesse alsóneműre vetkőzik és mielőtt a románcból bármi is lenne, megérkezik Dale a két barátjával. Miközben Jesse visszaöltözik, Ricky a medencébe rántja a kötekedőket és elkezdik egymást gyepálni. Az áram elmegy, a fiúk Jesse figyelmeztető kiáltására figyelnek fel a vízben úszkáló szörnyre.

Nick nem elég gyors, ő hal meg elsőnek, őt követi majd Mark az öltözőben, ahol a tinik kiszöknek az ablakon keresztül. A három rémült tanuló az erőmű környékén találnak segítségre Eddie Morales seriff képében (mellette ott van Dallas Howard is).

Nincs segítség

Közösen visszamennek az iskolába, Nick és Mark teteme sehol sincs, ahogy a medence vize is eltűnt. Morales segítséget hívna, de a rendőrőrs nem válaszol, ezért kocsival tartanak oda, ám dugóba kerülnek (itt csatlakozik hozzájuk Darcy Benson). Egyértelművé válik, hogy a várost elárasztották a "szörnyek", ezért fegyvert kell szerezniük, így kerülnek egy fegyverboltba, ahol felszerelkeznek és Morales kapcsolatba lép a kiérkezett Gárdával, amit percek alatt megsemmisítenek a xenok.

A túlélőkhöz hamarosan négy új ember csatlakozik (Kelly O'Brien, Molly O'Brien és két névtelen férfi). A biztonságosnak vélt helyet nemcsak az alienek, de Wolf, a predator is kiszúrja. Az emberek futva menekülnek el (a két névtelen férfi és Dale meghal), szerencséjükre a predator és a warriorok lefoglalják egymást. A főúton megtalálják a Gárda járműveit, ellenben hullák nincsenek sehol sem. Beszállnak az IAV Strykerbe, ahol felszerelkeznek és Morales kapcsolatba lép Stevens ezredessel, aki légi mentést ígér a város közepén.

A véletlen közbejátszik

Kelly megáll a járművel, mert rájön, hogy az ezredes hazudott, ezért jobb lenne, ha a kórháznál levő helikopterrel hagynák el a várost. Mindeközben a Stryker közelében megáll egy teherautónyi túlélő, ők a város közepe felé mennének. Megtörténik a csere, Morales és Darcy megy a másik csapathoz, ahonnan csak Drew jön át.

A kórház kihalt, a xenok ugyanis itt kezdtek fészeképítésbe. A túlélők célja elérni a tetőn levő helikoptert és védeni Kellyt (ő tud csak helikoptert vezetni). Drew gyorsan meghal, a soron következő áldozat pedig Jesse lesz. A lány félelmében elfut, egyenesen bele Wolf eldobott shurikenjébe. Jesse felszúródik a falra, csupán a véletlen játszott közbe, hogy belefutott a shurikenbe, ami egy warrior testén jött át.

Galéria

Előfordulás

Advertisement