FANDOM

Roncsmentő, aki három társával együtt szeli az űrt, hogy az előre megadott helyen feltárja az elhagyatott, vagy gondba került űrhajókat. Landers nevű társa mohó, míg Fleet egy örök rejtély, vele 2176-ban találkozik és 2179-ig négy közös expedíción vesz részt vele. Moore a navigátor, mikor a csapat átmegy egy másik hajóra, akkor ő a szem és fül, aki a monitorokról leolvassa az adatokat. Jernigan rendkívül büszke a munkájára, amit nem sok ember végezne el, illetve magasról tesz azokra, akik munkájára rossz szemmel néznek.

Nagy zsákmány

A csapat több expedíción van túl (több mint 20 hajót és állomást tárnak fel), egy alkalommal egy olyan hajót tártak fel, amiben egykor komoly tűzharc folyt. Számos alkalommal meg sikerül élő embereket találniuk, bár így nem dolgozhatnak saját zsebre és lényegében ingyen dolgoznak, de ez nem gond, hiszen ők nem bűnözők, akik képesek embereket a sorsukra hagyni, hogy később kirámolják a hajót.

2179 május 16-án rálelnek a Narcissusra. A mentőegység néma, nem válaszol és élő embereket sem érzékelni rajta. Jerniganék átmennek, a vágórobottal átjutnak az ajtón és rálelnek egy kryokapszulára. Jernigannek nem tetszik, hogy Landers mennyire csalódott emiatt, mert így megint szinte ingyen dolgoznak. A kapszulában egy macska és egy nő van, ő Ellen Ripley, aki majd a Gateway állomásra kerül.

Galéria

Előfordulás