FANDOM

Jellicoe2

Faj:

Ember

Nem:

Munkahely:

A Throop Mentő és Visszaszerző Szolgálat egyik alkalmazottja. 2142-ben élete legveszélyesebb munkájában vesz részt, a feladat megtalálni dr. Lucien Keitelt, aki a Gehelgod egyik fejese, de eltűnt, a cég viszont nagyon meg akarja találni őt a kutatásával együtt, a csapatnak biztosít négy szintetikust, a Rachel nevű hajót és annak kétfős személyzetét.

Veszteségek

A tudós és csapata utolsó tartózkodási helye a Shambleau rendszer egyik bolygója körül levő űrutas hajón volt, ide érkezik a mentőcsapat. Jellicoe is átmegy az idegen űrhajóra, némi vizsgálódás után megtalálják Keitelék táborát és egy jeladót, ami igazolja azt az elméletet, miszerint a tudós máshonnan sugározta adásait. Khorfu halálsikolya szakítja félbe a vizsgálatot, Alecto Throop visszaküldi Jellicoet a Rachel fedélzetére (később kiderül, hogy egy kifejlett alien ölte meg Khorfut, illetve majd lenyakazza Baalt).

Az incidens után Alecto és Jellicoe együtt vannak a Rachel rakterében, ahol a dr. Caspar Telluriantól kapott baglyot reptetik, az állat furcsán viselkedik egy ládánál, amit a csapat leszkennel és megtudják mi van benne: tojások, amiket anno még Deimos, a Weyland-Yutani kém hozott fel (a szintetikust Mutombo szétlőtte, később a fejetlen testre rászerelik Baal fejét). A láda kidobása nem mehet végbe, mert sikerült megtalálni Keitel jelenlegi tartózkodási helyét egy fel nem fedezett bolygón, egy űrutas városban. Jellicoe is azok között van, akik lemennek a városba, ahová egy spirál alakú lejáró vezet. Útközben pár alien rájuk támad, Cain elpusztul, Mutombót pedig elragadják. Keitel és Hannibal Sten jön elő, akik lefújják a túlélőket egy olyan szerrel ami taszítja az alieneket, ugyanakkor ájulást okoz az embernek.

Az űrutas városban

Mikor Archo, Alecto és Jellicoe magához tér, Hannibal fogadja őket. Massey landol a Rachellel, amibe a xenok próbálnak bejutni, sikertelenül. A túlélők bemennek a hajóba, ahol kicsit megpihennek, utána mennek beszélni Keitellel (Massey és a már árulóvá vált Baal marad). Jellicoe szót ad véleményének, miszerint Keitel egy őrült, aki megölette társait. A tudós feldühödve otthagyja a három nőt, hiszen nem értik, hogy ő mire is jött rá. Ennek ellenére a csapat küldi át a dokumentumokat a Rachelre, ahová készülnek visszatérni. Útközben elmúlik a szer hatása és a xenok rájuk támadnak. Jellicoet elragadják és leviszik a kis fészekbe, de nem sikerül őt megfertőzni, mert Keitel és Alecto megmenti őt (Archo a Rachelre ment).

A jockey-xenomorph (Baal megfertőzött egy élő űrutast) pusztításba kezd, lerombolja a várost és leöli fajtársait. Keitel marad, a két nő épségben eléri a Rachelt, ahol egy alien van, de a jockey-xenomorph megfogja, kiveszi a hajóból és megöli. A Rachel felszáll és a Föld felé tart. A túlélők mind tudják, hogy a cég úgyis elsüllyeszti a dokumentumokat amiket megszereztek. A Gehelgod így is tesz, de a túlélőket is eltünteti.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás