FANDOM

Amerikai TV szár, a kamerák ugyan imádják, de a TV társaságok fejesei kevésbé, ugyanis Jay mindig magát tekinti főnöknek, aki mindent mindenkinél jobban tud. Ezért nem meglepő, hogy még az ipar legalján van és keresi a kiugrási lehetőséget.

A nagy lehetőség

1991 nyarán a Cole Base nukleáris balesetben megsemmisül Új-Mexikóban. Jay lehetőséget lát, ugyanis ha elsőként tudósít a helyszínen, akkor előreléphet. Scott Richards operatőrt veszi maga mellé, ugyanis ő volt az öbölháborúban tudósítóként, a TV sztár abban hisz, hogy Scott révén átjutnak a blokádon.

Este érkeznek Agate városába, itt megpihennének. Scott ideges lesz, ugyanis sehol egy lélek, a kocsik sincsenek sehol, ez egy kísértetváros, talán a sugárzás miatt telepítettek ki innen mindenkit. Jay elhessegeti ezt, szerinte minden rendben van. A vörös sportkocsi elé egy humanoid lény ugrik páncélban. Jay elrántja a kormányt, így nekimegy egy villanyoszlopnak. A légpárna megmenti az életüket, ami Jay esetében nem sok, hiszen a predator fogja és lenyakazza. Fejét a kiérkező katonák egyik dzsipjének dobja, hogy lelassítsa őket.

Előfordulás