FANDOM

Egy tengerészgyalogos közlegény. Tagja a Xenomorph Primera küldött 36 katonának, akiknek a feladata anyakirálynő pempőt szerezni.

Úton

2213 tavaszán indulnak el és 6 hét múlva érkeznek meg. Jastrow a szaxofonját is elhozza és az út során barátjával, Ellis közlegénnyel zenéről beszélnek (az induláskor ezzel ébreszti fel a multimilliárdos Daniel Granttet, nem szándékosan, ellenben Alexandra Lee Kozlowski ezredes szándékosan fújat próbariadót, hogy összezavarja a pihenő katonákat). Jastrow úgy tartja, hogy Lars Henrikson tizedes egy szintetikus, ezt a tizedes meghallja és agyonverte volna Jastrowot az étkezdében, ha Kozlowski ezredes nem avatkozik közbe.

A harcmezőn

A célbolygóra érve likvidálják az energiafalon belül rekedt xenokat, a katonák kapnak némi pihenést mielőtt megkezdenék az energiafal kiterjesztését. Jastrow engedélyt kap, hogy szabadidős tevékenységként patkódobálást rendezzen, illetve személyesen Grant is beszél vele, állást ajánlva a Grant Corporation biztonsági egységénél, ha esetleg leszerelne (ez feldobja Jastrow és a többi katona harci kedvét).

Az energiamező kiterjesztésébe hiba csúszik, a xenok vére ugyanis szétmarja az egyik oszlopot, aminek következtében az energiafal megszűnik. Jastrow azon kevés katona közé tartozik, akik pont a legrosszabb helyen álltak, a xenok ugyanis gyorsan rájuk támadnak. Jastrow hiába lőtte és lőtte a hordát, a xenok végül megölik.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás