Advertisement

Egy tengerészgyalogos közlegény, aki tagja a Xenomorph Primera küldött 36 katonának, akiknek a feladata anyakirálynő pempőt szerezni. A feladatról nem tudnak semmit a katonák, csak azt, hogy a szörnyek bolygóján lesz valami. Jastrow gyerekkori barátjával, Ellis-sel közösen jelentkeznek, a két férfi egyszerre lépett anno be a tengerészgyalogságba és évekig ugyanabban az egységben szolgálnak. Szoros bajtársi kapocs van kettejük között és általában egymás mellett találni őket.

Út az idegenek szülővilágára

A USS Razzia összesen 36 katonával és néhány Grant Corporation tudóssal (a cég és fegyveres erők közös expedíciója ez) fog elindulni a Földről. Jastrow és Ellis egy kompra száll, ami majd a hajóra viszi őket. A fedélzeten van Lars Henrikson tizedes és egy látszólag alvó férfi. A két barát a zenéről vitáznak, Jastrow pedig a saját szaxofonjával elkezd valamit játszani, amíg a tizedes rájuk nem szól, hogy majd a hajón zenéljenek, itt ne. Jestrow és Ellis pusmogni kezd, hogy ki az alvó alak, mert nem ismerik őt. A férfi lehunyt szemmel Daniel Grant néven mutatkozik be, ő a Grant Corporation feje és ha lehetne, akkor most aludna egyet. Ellis megjegyzi társának, hogy nem akárki, hanem a legendás Grant fülébe vonyított a szaxofonjával. Röviddel később Edie Mahone őrvezető is felriasztja Grantet, majd az ezt követő vészjelző.

A katonák kirohannak a kompból (Henrikson magával cipeli a milliárdost), ám kint egy csapat fegyveres katona fogadja őket. Kozlowski köszönti a milliárdost (aki a földön van, mert parancsra a tizedes ledobta), majd megrója a társaságot, hogy mennyire lassúak. Ha egy alien lett volna itt, akkor mostanra mind halottak lennének.

A Razzia majd 6 hét múlva éri el a célbolygót, az emberek hiperálomban alszanak, csupán 4 nappal a bolygó előtt fognak ébredni. Az első napon Kozlowski eligazítást tart, ahol ismerteti a feladatot. Lényegében egy rablást hajtanak végre, csúcsfegyverekkel és egy landolóegységgel mennek le és elviszik az anyakirálynő pempőjét. Jastrow közbekérdez, hogy mire kell az anyag, hivatalosan ezt senkinek se kellene tudnia, de a nő tesz erre, elmondja, hogy a Xeno-Ziphez kell. A katonák megvilágosodnak, hát bizonyára ezért van itt maga Grant is. A parancsnok ledarálja az alienekről ismert információkat, hogyan küzdenek illetve hogyan lehet őket legyűrni, illetve a bolygóra vonatkozó adatokat.

A feltűnő szimulációban valami nem stimmel, Jastrow látja, hogy túl szép az egész, míg Henrikson megmondja a választ: a sav nem marta szét az embereket. Kozlowski prezentálja a Z-110 Savközömbösítő Harci Viseletet, amit dr. Zato mutat be egy asszisztensen. A teljes testet fedő páncél külső rétege semlegesíti a savat, bár így se ajánlott savfürdőt venni. Eddig azért nem voltak saválló páncélok, mert mérgező anyagból készülnek, vagy egyszerűen túl nehezek, a Z-110 se tökéletes, de a misszióra megfelel.

Larsék

Másnap az étkezőben Jastrow a szaxofonján zenél, ami nem éppen tetszik Ellisnek, mert miközben eszik, a fülébe bömböl a hangszer. Jastrow elteszi a szaxofont és Henrikson tizedesről kezd pletykálni, hiszen a kigyúrt alak most is a saját szobájában akar enni. Jastrow hiszi, hogy a fickó tuti nem ember, sose látták még enni, borotválkozni de még a közös zuhanyzóban se mutatkozik. Eleve az eligazításokon furán beszél, talán harci tapasztalata sincs, mert egy istenverte szintetikus! Ebből gond támad, mert Henrikson végig hallott mindent és talpra rángatja a közlegényt, aki így beszél róla. Ha baja van vele, azt mondja csak az arcába, ne titkolózzon. Az étkezőben van Kozlowski is, aki rászól a tizedesre, hogy engedje őt el. Henrikson engedelmeskedik, akit Grant dicsér, hogy ilyen egy igazi férfi és a sérelmeit nem hagyja annyiban. De azért nem kellene egymásnak esni, hamarosan aliene hada fogja fogadni őket, azokon levezethetik a feszkót. Ellis felsegíti barátját, akit Henrikson szó szerint eldobott, Jastrow csak megszédült kicsit, semmi baja.

Érkezés a pokolba

A USS Hangyász gyúnynevű komppal ereszkednek le a katonák. Grant is jön, aki beszédet tart, lent van az arany, ami felvirágoztatja az országot, ráadásul ott vannak a lények, aminek rokonai tönkretették a Földet és most bosszút lehet rajtuk állni. A feszült hangulatot Mahone próbálja viccel elütni, mivel Jastrow hozta a szaxofonját (Kozlowski elvette tőle a Xeno-Zipet, ezért a közlegény magával hozza a hangszert, mert a zene eltereli a figyelmét a szerről), így megjegyzi, hogy talán a zenével fogja halálra rémíteni a dögöket? Jastrow nem díjazza ezt és feldühödik, Mahone közli, hogy csak viccelni akart, végül Ellis oszlatja el a feszültséget, hiszen végül is mindannyian idegesek. Ezután Jastrow és Ellis azt beszéli ki, hogy nem Friel doktor jött a csapattal, hanem Begalli, talán közele lehet a tegnapi riadóhoz, ami a hajón volt? Továbbá téma az is, hogy Kozlowski és Grant késik, talán éppen dugnak, bár nem valószínű, mert az ezredes bizonyára rég egy rozsdás kanállal vágta ki a saját petefészkét. Jastrow elkezdene játszani a szaxofonján, de barátja lebeszéli, mert ezzel csak ingerelné a többieket, akik az alienek mellett őt is kicsinálnák ezért.

A két pilóta a heves vihar közepette közelíti meg a célterületet. Az adatok szerint lent mintha háború dúlna. Begalli repes az örömtől és kikotyogja azt, amiről a közkatonáknak nem kellett volna tudnia. Korábban egy csapat ember elrabolta az anyakirálynőt, így kifejlődött egy elfajzott variáns. A két boly pedig ellenségnek tekinti egymást, így fajirtást visznek végbe egymáson. Idővel láthatóvá is válik, hogy alienek seregei tépik és vágják egymást, a fehér csontokból ítélve ez nem az első összecsapásuk. Az ezredes utasítására a pilóták lebegnek még egy kicsit, ezzel idegenek százait porlasztva el.

Seamus O'Connor tizedes a Határvonal Kiterjesztő Szigonyokkal egy energiafalat hoz létre a komp körül, a bent rekedt 25 alient pedig a gyalogosok intézik el plazmafegyverekkel. A testek halomba rakása után a katonák pihennek, Grant személyesen megy ki, hogy elbeszéljen néhányukkal, Ellis és Jastrow megörül a hír hallatára, hogy az iparmágnás annyira elégedett a szakasszal, hogy szívesen alkalmazná őket, ha leszereltek.

Jastrow és Ellis engedélyt kér patkódobálásra az ezredestől, a tiszt először nem engedné, de miért is ne alapon megengedi, sőt, az ebédet is kint fogyasztják el. Jastrow még „napozik” is, számára tuti meló ez az egész, minden jól ment, ez a misszió igazán király. Ellis kissé szkeptikus, meg ő nem napozna, hiszen fene tudja miféle sugárzást kap a bőr itt. Jastrow később még szaxofonozik, tőle kis távra a fal túloldalán alienek gyilkolják egymást.

A fal összeomlása

Ellis és jastrow

A következő lépcsőben O'Connor megnyitja a fal egy részét, így Argento őrmester a tüzérséggel kilőhet, új földterületet tisztítva meg, ahova szigonyokat lő ki, új falat hozva létre. Fokozatosan fognak így eljutni a fészekhez, miközben a gyalogosok eliminálják a megmaradt alieneket. A terv ott vall kudarcot, hogy az egyik szigony alienek testébe fúródott és a sav szétmarja a szerkezetet, a déli falszakasz összeomlik. Argentonak egyszerre kell új helyet megtisztítani egy új szigonynak, miközben fedezi a bajbajutott katonákat. Ezalatt az ezredesék próbálják visszatartani az áradatot, szerencsére a lények nem egyszerre és bizonytalanul indulnak meg.

Argento elnémul, egy alien hátulról végzett vele. A katonák hátrálnak, elérik az eredeti határt, kivéve Jastrowot, aki belemerült a harcba és nem veszi észre a helyzetet. Már nem menekülhet, hiábavalóan lövi az áradatot, az egyszerűen lerohanja. Ő a 6 elesett katona egyike, akik életüket vesztették, mire sikerült a falat újra aktiválni. Szaxofonját Ellis örökli, aki gyászolja gyerekkori barátját és bajtársát.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás

Advertisement